Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på nesespray 23/12.

På det «gule arket» fra Riksen står det sprøytestart 8. jan - noe jeg har tatt utg. pkt. i hele tiden - men nå tok jeg en titt på det lilla doseringsskjemaet, og der står det sprøytestart 3. jan. I går!! Men det må være feil?! På det lilla står det 300 IE f.o.m. 3 - 15/1...det er jo veldig lenge på sprøyte før første kontroll 16/1.

Jeg stoler på det gule arket - men hva tror dere er riktig?? Skal ringe imorgen, og har sendt dem mail...idag er det nok inget svar å få...

Takk hvis noen tar seg tid å regne litt dager for meg, eller om noen med uttak i uke 4 kan si hva deres sprøytestartdato er!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg at det høres lenge ut å gå på sprøyter fra den 3.

Jeg skal også til første ultralyd den 16. og jeg begynner på sprøyter den 8.

Det har vært samme antall dager fra sprøytestart til første kontroll hver forsøk.

Det er nok den 8 som er er riktig :-)

Skrevet

Jeg begynte også på sprayen lille julaften,og skal begynne på sprøyter på tirsdag,altså den 6 og har ultralyd fredag den 16..tviler sterkt på at du skulle begynt så tidlig som den 3,du kan nok slappe av..:)

Skrevet

Takk for svar:)

De nok blingset da de skrev datoer på det lilla arket.

De svarer meg nok på mail imorgen da:)

Skrevet

jeg begynte med sprayen den 21.desember.

begynner med sprøyter på onsdag 7.januar.

skulle egentlig hatt UL 16 januar men da hadde ikke smestadgyn.time så det blir den 15 januar.

jeg tror nok at du skal begynne den 8 januar.

lykke til=)

jeg for min del gruer meg kjempe masse!!!!!!!! =/

Skrevet

Hei!!!

Jeg hører til Riksen, begynte med spray 23. desember, har uttak i uke 4, skal begynne med sprøyter 8. januar og på UL 13. jan.... Så du skal nok begynne 8. du også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...