Sara 79 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Vi skal reise 2 uker i september sammen med våre 2 små barn som da vil være litt over 2 år,og snart 1 år. Noen som har anbefalinger å komme med både sted og hotell? Setter stor pris på svar!Alt ser jo så forlokkende ut i katalogene....
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Vi var på Tenerife i sommer med tre barn (8 - 5,5 og 5 mnd) Bodde på Fanabe Sunwing resort. Anbefales. Flott for barn, man kan bo i Happy Baby leiligheter, hvor det er tilrettelagt for å ha med baby. (vogn, vippestol etc). Flott bassengområde. Stranden er ikke så barnevennlig, men vi vant ut at med tre barn var det greiest ved bassenget uansett.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil anbefale Gran Canaria, Koala Garden hotell.. Det er kjempe fint, og ligger i maspalomas. Det er utrolig barnevennlig. De har masse underholdning og aktiviteter får barn i alle aldere. På kveldene har de minidisko med lek og dans for barna, med voksne utkledd som disney figurer. De stor koser seg!! Å så er det også forskjellig underholding for de voksne, som moteshow,slangeshow, danseoppvisninger, papegøyeshow.. Det er helt fantastisk. Det er ikke langt å gå til kjøpesenter, og 5min med taxi til playa del ingles med ett kjempe stort kjøpesenter med alt mulig. Kort vei med buss og taxi til stranda,badeland,dyrepark osv. Og ca 5 min å gå fra hotellet ligger det også tivoli og bowling osv. Absolutt vært å besøke!!
LilleMy08 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Lanzarote er veldig fint med små barn. Greie avtander til steder å gå, samt grei strand for små barn. Hotell: Cinco Plaza )
håge Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Enig med Lanzarote. Playa Blanca er en rolig og barnevennlig by. Fin strand der. Mone foreldre har lalighet der og vi reiser nedover i mars med en på 5 og en på 5 mnd.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Kan på det sterkeste anbefale Gran Canaria,Puerto Rico... Svært barnevennelig plass! Sunsuite Hotel eller Tarazamar Hotel(rett over veien for hverandre) Vi skal dit i Mars å gleder oss vilt..Har vært der en gang før å det er en plass vi likte veldig godt. Storsenter 5 min gåavstand.(skikkelig svært) Badestrand 15 min gåavstand Badeland,evt bilutleie,Spar butikk,dyrhage,golfbane,go-kart,båt turer,mange gåturer å nydelige solnedganger pluss helt perfekt tempraturer er bare noe av det som er der nede. Badebasseng oppe på hotelltakene på hvert hotell.(både barnebasseng med aktiviteter til barn og basseng for voksne) Barnevakter og barnerom på hotellet. Norske produkter i butikken og restauranten som er inne på hotellet. Norske tolker og folk som jobber i resepsjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå