Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Bruker dere skinn i senga? eller kun madrass? Jeg har lammeskinn i vogna under posen, og et i vuggen i stua.. men kanskje en skulle hatt det i senga også på soverommet? er jo litt kaldere der og i tillegg januar??
husmus &2 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Her har vi bare ett, men skal gå til innkjøp av to til siden jeg begynner å bli lei av å flytte rundt på det ene vi har. Vi har forøvrig lammeskinnspose i vognen. Han elsker skinnet sitt så det er vel til dags dato den beste investeringen ved siden av vippestolen og uroene.
husmus &2 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 I min entusiasme over lammeskinn så glemte jeg vel å påpeke hvor vi bruker det. I sengen, på sofaen og i vippestolen er favorittstedene. Funker bra i sengen, det er jo så kaldt på soverrommet at det er godt med litt elvregulerende varme under stompen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Tenkte bare å skyte inn at sprinkelsenga vår har stått oppredd og klar til bruk siden 1 mnd før fødselen, men ikke blitt brukt før nå, hehe, og snuppis er straks tre mnd nå senga ble for stor og "utrygg" for henne, så fant liksom aldri roen der- løsningen ble emmaljunga mykbagen vår, for den er mye trangere. Dyna er foreløpig ubrukt den også, blir liksom litt stor og klumpete til lille babyen.. her i gården er d bare reiving som roer snuppa, dvs pakke henne stramt inn i tepper, slik at hun ikke kan veive m armer og ben (trangt og trygt; "livmor-følelsen"). Så noen gode babypledd kan være en bra investering:) l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå