Gå til innhold

Et spørsmål til :o)) ang seng/vugge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere skinn i senga? eller kun madrass?

Jeg har lammeskinn i vogna under posen, og et i vuggen i stua.. men kanskje en skulle hatt det i senga også på soverommet? er jo litt kaldere der og i tillegg januar??

Skrevet

jeg har et i vogna og et i senga :D

Skrevet

Her har vi bare ett, men skal gå til innkjøp av to til siden jeg begynner å bli lei av å flytte rundt på det ene vi har. Vi har forøvrig lammeskinnspose i vognen.

Han elsker skinnet sitt så det er vel til dags dato den beste investeringen ved siden av vippestolen og uroene.

Skrevet

I min entusiasme over lammeskinn så glemte jeg vel å påpeke hvor vi bruker det. I sengen, på sofaen og i vippestolen er favorittstedene. Funker bra i sengen, det er jo så kaldt på soverrommet at det er godt med litt elvregulerende varme under stompen.

Skrevet

Tenkte bare å skyte inn at sprinkelsenga vår har stått oppredd og klar til bruk siden 1 mnd før fødselen, men ikke blitt brukt før nå, hehe, og snuppis er straks tre mnd nå:) senga ble for stor og "utrygg" for henne, så fant liksom aldri roen der- løsningen ble emmaljunga mykbagen vår, for den er mye trangere.

Dyna er foreløpig ubrukt den også, blir liksom litt stor og klumpete til lille babyen.. her i gården er d bare reiving som roer snuppa, dvs pakke henne stramt inn i tepper, slik at hun ikke kan veive m armer og ben (trangt og trygt; "livmor-følelsen"). Så noen gode babypledd kan være en bra investering:) l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...