Tinka82 Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Heisann. Når legges deres 3 måndeder gamle babyer? Her sovner hun ikke før i9, halv ti tiden.. Tidligere sovna hun mellom 7 og 8.. Snudd helt. Aner ikke mine arme råd.. Ikke sovner hun av seg selv heller, må bysses eller ammes i søvn.. phuh... flere?
mama73 m/tre søte små Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Synes du er heldig jeg! Fram til nå sovnet han aldri før vi la oss, og våknet nesten annenhver time gjennom hele natta. Var vi heldige sov han en økt tre timer i strekk! Gutten min er nå 3 1/2 mnd, og det har blitt litt bedre med sovingen i det siste. Han sovner stort sett ikke før i 23 tiden, men finner søvnen bedre selv enn han gjorde før, i hvert fall etter amming om natta, og det er deilig! Nå våkner han ca kl 4 for pupp, så ammer jeg i ca 30-45 min, så pupp igjen kl 0630, og så opp kl 8! Ganske slitsomt! Hvor mye sover hun på dagtid? Her varierer det veldig, og han sover helt klart bedre ute enn inne. Han kan fint sove tre timer i strekk ute på formiddagen, men nå i jula har vi vært bortreist og det var for kaldt til å ha han ute i vogna, så ble mye mindre søvn på dagtid da. Opplever du at søvn avler søvn?
zikosmor:) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 hei:) han sovner kvart på 9 han,har netsen akkurat begynt med det. før la han seg mellom halv 10 og halv 11. har sovna noen ganger kl.8 da men våkner som regel etter en lliten stund og sovner for natta kvart på 9:) er syk nå,og måtte ta han til legevakta halv 11 i går,så nå håper jeg ikke at jeg har ødelagt rutinen.våkna samme tid som før på natta og morgen så håper det går greit:) jeg bysser forresten han i søvn jeg også,liker ikke at han ligger å skriker så masse når han er så liten,for det gjør han hvis jeg bare legger han!! jeg gjorde det med første mann også og det gikk liksom over av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå