Gå til innhold

flere babyer som tuller på natten, prater, plundrer spiller musikk osv..(10mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini her kan ligge våken i flere timer og trekke i elefant musikken sin prate, tulle med smokk osv........skjedd flere kvelder/ netter nå han kan ligge i flere timer....andre?+

Skrevet

Samme gjelder gutten min. Han ligger på eget som, men ofte våkner jeg av at han ligger og prater og pluderer. Han har mange smukker i senga, så pleier å leke med de lenge. Jeg lar han holde på, er hjemme, så gjør ikke noe om vi sover litt lenger om dagen...

Skrevet

puh godt dt er flere, men sovner han av seg selv igjen på natten da? eller blir han tilslutt utålmodi?

Skrevet

Snuppa har sovet godt tidligere, men begynte forrige uke å våkne på natta og virker lys våken. Hun er 11 mnd om 2 dager. Plutselig er hun våken og hun er bare blid og glad. Bøller og prater. Den første dagen var vi på hytta, så jeg trodde kanskje det skyldtes nytt sted. Men hun har fortsatt her hjemme også. I går sovnet hun uten problemer kl 19, men våknet igjen kl 20, da satt hun ny rekord og var våken til kl 23.30!!!! De to første timene byttet pappaen og jeg på å forsøke å legge henne igjen, bysset, sang osv, men hun bare pratet, lo og dro oss i håret..... Så vi ga opp og lot henne leke i sengen, mens en av oss var på rommet. Hun bæsjet kl 23 og virket så veldig sulten. Jeg skiftet på henne og ga litt god natt-grøt fra Hipp (var litt desperat), etter dette sovnet hun som en stein. Trodde hun skulle sove lenge i dag, men våknet som vanlig på slaget klokka 7. Hun er våken og glad i dag, jeg er helt utslitt...

Skrevet

HÆ!? Det var jeg som skrev innlegget over, men det er ikke mitt nick! Mitt nick er "mathildes mamma". HVa er det som skjer?

Skrevet

oi såpass ja greit ¨dele erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...