Gå til innhold

Hyperaktiv blære? ofte på do, også om natten?

Anbefalte innlegg

Jeg har siden uke 4 måttet oftere på do pga hyppig vannlatning. HAr ventet og ventet på når livmora skal flytte seg lengre opp i bekkenet slik at all denne dogåinga kunne gi seg for en liten periode i hvertfall.

DET har ikke skjedd.

Nå er jeg i uke 16 og nå går det virkelig utover nattesøvnen. På en god natt så er jeg oppe annen hver time for å tisse. På en dårlig natt er jeg oppe ca hvert 30 min! Mange ganger føles det som at jeg må tisse med en gang jeg har reist meg fra do. Da må jeg bare sette meg igjen og det tar lang tid før det kommer noe, og ofte hvis det kommer noe da så er det bare noen dråper.

Det er så frustrerende, særlig når det heller ikke er særlig mye som kommer!

Noen som har det på samme måte? Noen med gode råd og tips som kan hjelpe?

Noen som vet om akupunktur kan hjelpe?

Fortsetter under...

Hvert 30 minutt høres helt ekstremt ut. Må jo være superslitsomt...du får jo ikke noe søvn i det hele tatt da jo.

Jeg er på do hver 2 time omtrent og synes det er kjempemye. Her kommer det heller ikke så mye hver gang selv om det kjennes ut som blæra er mer enn full. Det kan jo være at man har problemer med å tømme blæra skikkelig siden det føles at man må tisse igjen med en gang.

Har desverre ingen gode råd... Regner med at det blir sånn hele svangerskapet jeg for jeg var akkurat likedan sist gang jeg gikk gravid.

Jeg får bare prøve å innfinne meg med at sånn er det. Men som sagt, det sliter jo på helsa å ha konstant mangel på søvn. En får jo nok av det når ungen er født også så hadde jo vært greit å få noen mnd til med god søvn.

Ble anbefalt av andre på KG å ta eplesidereddik. Jeg tror vel lite på det, men er vel så desperat nå at jeg kommer vel til å prøve det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...