Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når brukte barnet ditt strl 68, 74 og 80. Altså fra hvilke måneder? Her har 68 vart lenge nemlig. Brukt det siden 5 mnd, er 8 nå. Har begynt på 74, men 68 passer ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynte med 68 når han var rundt 5 mnd.tror jeg.

Og 74 når han var ca 7 mnd.

Nå fyller han ett år i morra (hurraaa), og bruker fortsatt 80. 86 blir aaalt for stort :)

Skrevet

Her begynte jenta mi med str 68 da ho var 2,5 mnd..

Så gikk vi over til str. 74 da hun var ca 4,5 mnd, og nå er 74 for smått, så her går det i 80 og enkelte ganger 86.

Hun blir 8 mnd den 7. januar :)

Skrevet

Husker forrige gang, med første barn altså, at jeg BEGYNTE med str 68 da barnet VAR 68 cm, det var jo bare tull, fordi str ofte er laget OPPTIL den lengden på barnet. Det varer lengre, men man kan godt begynne før.

Så denne gangen er jeg mer obs og kommer i gang tidligere med str. Jeg holdt lenge på 50, 56 og 62 fordi det er så koselig med de minste klærne, men jeg gjør ikke som sist, for da får jeg bruke klær bare i noen uker.

Begynte med 68 da hun var 4,5 mnd og regner med at de varer lenge, bra det også for vi har utrolig mye klær i den str.

Husker fra sist at 74 burde jeg begynt med da barnet var et havlt år og at 80 varte nesten til hun ble 2 år, i hvert fall mye av det. Tror det er noe med at barnet ikke vokser så raskt en periode og at det er en eller annen gang mellom 1 og 2 år.

Men det blir litt individuelt også og har mye med hvor stort barnet er.

Skrevet

Linus bruker 74 og 80 nå. 68 sluttet vi med for et par mnd siden. Linus er 7 mnd nå.

Skrevet

Har akkurat gått over til 68. Han er 3,5 måned. Kunne vel brukt noe 62 ennå men har så sinnsykt med klær i 68 at jeg er redd jeg ikke får brukt alt før det er på tide med 74.

Skrevet

lillegutt er 5 mnd og bruker nå 74. akkurat begynt med det. Kanogså bruke endel 68 enda!

Synes str bare flyr jeg... han må da stagnere i en str snart tenker jeg.... hehe....

Skrevet

Minsten har akkurat begynt med str 74 nå. han er 4 mnd.

Men det er fortsatt noen plagg i str 68 som passer enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...