Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Oy.. KVALM her. Og en merkelig følelse nederst i magen. Til og med kjent litt rar bobling. Jenta mi er 7 mnd, og jeg har ikke fått somlet meg til å begynne med prevensjon enda. Fullammet til for en mnd siden. Har liksom kjent på denne magefølelsen i noen uker, men trodd det var mensen som var rett rundt hjørnet... Tror jeg blir lei meg (før jeg sikkert blir glad) hvis jeg er gravid allerede. Ikke så lyst å gå gravid igjen jeg med en gang. Vi har liksom tenkt at blir jeg gravid fort så var det ok.. Men nå vet jeg ikke likevel! Begynner jo endelig å få igjen kroppen min, og snuppa vokser som bare det! Noen som har fått to tette? Fordeler /ulemper? Litt panikk her, mon tro hvor langt jeg kan være på vei..? Hvis jeg er det da. Skal kjøpe test i morgen.
lille er født:) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Føler meg akkurat likens som deg.. sikker på at mensen kom nå i helga men nei. Har en gutt som blir syv mnd i morgen.. test på meg også i morgen! ..
mamman t o.a Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 fullamming er ingen sikker deal som prevensjon. fikk jeg opplyst om på både sykehus å helsestasjon. de første 2 mnd.kanskje,men ikke noe lenger enn det.
Gjest amandine Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Var så sikker på jeg svarte her tidligere, det må ha vært et anfall av tåke... Uansett, fullamming, nattamming og ingen mens til tross, mine to eldste har 16 mnd mellom:).Det tok nesten 3 mnd før jeg skjønte jeg var gravid, jeg trodde jeg bare var helt utslitt ha ha det var mannen min som plutselig skjønte hva det gikk i... Jeg fortsatte å amme til eldste var 14 mnd, da orket jeg ikke mer. Skal ikke legge skjul på at det var slitsomt den første tiden, men etter et års tid eller to løsnet det. I dag er de hverandres beste venner og har det kjempefint. De er 5 og 6 år gamle, og faktisk tenker jeg heller nå litt sårt for han som bare er 3 mnd som blir helt "alene". Så er du gravid, lykke til! Det meste går bra!
Hilde_85 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Bare en liten ting. Det går fint ant å bli gravid før mensen er tilbake. Fordi du vil få eggløsning før mensen, så treffer du den så vil du jo aldri få mensen igjen! Lykke til
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Min jente var 7 maaneder naar jeg testet meg og magefoelelsen var riktig.. jeg var gravid igjen. Jeg fikk forst panikk men mannen ble kjempeglad og roet meg ned Svangeskapet gikk utrolig fort og overaskende smertefritt (de foerste maanedene var litt tunge..pleide aa legge meg etter at jenten var lagt seg i 7 tiden om kvelden), paa slutten av svangerskapet begynte jeg tilogmed aa glede meg. En ny liten jente ble foedt paa valentines dagen og hun lignet paa en prikk sin 16 maaneder gamle storesoester. Mens jeg laa paa sykehuset saa var mannen hjemme aa fikk orden paa alle sove og legge rutiner som jeg hadde utsatt. De forste 4 maanedene er litt utydelige.. jeg husker faktisk ganske lite, saa det maa ha vaert ganske hektisk og stressende - men det gikk fint , Jeg var alene med de hver dag hele dagen da mannen jobber masse. Hun gled rett inn i hverdagen vaar og er en nydelig liten jente paa 11 maaneder i dag. Hun griner litt hoyere enn sosteren, ler litt hoyere, sover bedre og er en perfekt liten jente som jeg aldri ville vaert foruten. Hun var ikke planlagt men hun er vaar lille solstraale. Sosteren er 2 aar og 2 maaneder og sier mange ganger for dagen 'I love you very very much Becca' 'ha ha Becca funny', 'No Becca -MINE' he he... allerede et baand mellom de som kommer tilaa foelge de gjennom livet Gratulerer hvis det viser seg at du er gravid Og massa lykke til! Alt gaar ann. Man faar ikke utdelt mer enn man kan taale tror naa jeg da..saa elv om det blir hektisk og stress og til tider langt fra ideelt, saa er man sterkere enn man tror og finner alt mulig av ressurser inni seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå