Har to herlige gutter! Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 eller hvorfor kan de ikke være ute når det er over minus ti?
CaVi Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Har lrut litt på det jeg og. Jeg har en gutt på 7 mnd, og han har jeg ikke gått ut med når det har vært over 8 minus jeg da. Syns det og er veldig kaldt.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Min gutt er 10 mnd og han har sovet ute når det er -10. Han vil ikke sove inne. Han ligger godt nedi odenwalder posen, med myggnetting over og ett helseteppe som henger litt over øverst på åpningen. Det er så lunt og godt nedi vogna. Ikke noe problem.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Er ikke det en regel som gjelder for nyfødte, da?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Det er nok fordi det er større fare for frostskader når de har så skjør hud...
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Og at lungene ikke er helt utviklet til å tåle kulden. Er nok mer nøye med nyfødte ja. Gutten min er varm i kinnene nedi vogna, så lunt og godt.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Vi har -10 som regel på bhg hvor jeg jobber. Men er det vind ser vi det an, for da er det jo enda kaldere... I dag er det -9 her hvor vi bor, og da får lillegutt sove inne.
Har to herlige gutter! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 ja her er det minus 11 og mini sover i vognen i gangen...går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå