stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 og hva gir man først når man starter med annen føde, fruktmos el grøt???
Renate :-) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fullammet til gutten vår var 6mnd, da begynte jeg med første grøt-trinn (det som det står 4mnd på). Han fikk først smake skjeer av veldig tynn maisgrøt, etterhvert mer og mer og tykkere og tykkere... Denne skal blandes med morsmelk eller mme.
CaVi Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fullamma til 6 mnd. men kan nesten si jeg gjør det enda, nå er han litt over 7 mnd. Begynte med maisgrøt da han var 6 mnd, men han spiser veldig lite av det.Prøver også å gi litt sviskemos og fruktpurè. Men, Puppen er favoritten!
*En rosa og en blå* Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Tulla vår er 5,5 mnd, og jeg fullammer fortsatt. Har begynt å prøvesmake grøt på formiddagen, men det er kun noen teskeier som går inn (og det meste kommer ut igjen også... ) ;-P
Emma2007 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 gutten vår er 5 mnd + 3 uker....jeg fullammer.men forrige uke fikk han smake litt grøt...en ss pulver blanda m vann (hadde feil type grøt trinn 2 men d gikk fint som prøvesmaking)han spiserfint,og mmmm``er seg når han får skjea i munnen=)han kunne gjerne spsit mer.,,han blir ikke så blid når det er tomt,men fortsetter m pupp og da er det greit.dette har vi altså bare prøvd ca 4 forskjellige dager.ikke noe fast rutine enda.han ser ikke ut til å ha behov for det. men når det gjelder amminga,syns jeg han spiser ofte om natta...jevnt hele døgnet altså! så om jeg får lagt han 20.30,våknar han etter 1 el 2 timer og får pupp.så som oftest i 1 tia+6 tia....og ca 9 eller noe..men vi står ikke opp før mellom10 og 11 og så spiser han vel ca 12.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå