Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt om prevenar vaksinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den skal vel beskytte mot 5-6 av over 100 ulike viruser innenfor katagorien humant pappilom virus....som kan gi livmorhalskrefft og kjønnsvorter....det er hittil registrert høy bivirkningsfrekvens blandt de vaksinerte...jeg har faktisk anbefalt den til ei....hun er min verste fiende......og jeg må jo si jeg håper hun er dum nok til å ta den....men nok om hva man anbefaler folk man ikke unner så mye godt her i livet!!!!

Skrevet

Prevenar er Pneumokokkvaksine, den skal beskytte i mot sykdom forårsaket av Streptococcus pneumoniae, 7 typer.

Man vet ikke stort om den, altså ikke de som lager den heller, det er et eksperiment. Men de visste det kom til å by på problemer i naturen, så produsentene er bekymret over enda en ny heavy type streptokokk bakterie som blusser opp grunnet prevenar vaksinering, så de driver å lager en ny vaksine igjen!

Dette med at nye sykdommer dukker opp grunnet vaksinering er ingen hemmelighet, produsentene sier det selv, rart at folket finner seg i dette! det samme gjaldt HiB vaksinering, det blusset opp Pneumokokksykdommer så de måtte lage Prevenar !

De gjør oss jo syke uten å nekte for det en gang, med argumenter om at det redder noen liv, lurer på hvor mange liv som går tapt av de nye sykdommene de lar ta overhånd ved denne vaksineringen. For ikke å snakke om skadene selve vaksinen gjør.

Det er mange bivirkninger av prevenar, bl.a. ørebettennelse, det er liksom en av tingene den skal fungere mot.

Skrevet

Men er det trygt å velge denne bort da? me tanke på den nye streptokokk bakterie som blusset opp på grunn av prevenar. Hva om man får den bakterien uten å være vaksinert da?

Skrevet

Ja vanskelig tema :)

Det spørs jo helt om man tror på vaksiner og om man mener de er trygge, noe jeg absolutt mener de ikke er.

Det må veies opp mot hverandre, sjansene for å få disse sykdommene/ hvor farlige de egentlig er og hvor skadelige vaksinene er.

Mange andre vaksiner er lettere å forstå da sykdommene og vaksinene har vært her en stund - men disse nye skremmer meg, men om de skremmer meg til å vaksinere, ikke i det hele tatt :)

Skrevet

Har jeg skjønt det riktig hvis jeg sier at denne Prevenar er akkurat det samme som Pneumokokkvaksine, som barnet må ta fordi det skal være "motgiften" til HiB-infeksjon?

Så når jeg da sitter og ser på vaksinasjonskjemaet over hva tulla skal ta når hun er tre mnd, så skal hun bla vaksineres mot HiB, men også denne Pneumokokkvaksinen for å motvirke HiB?????

Ellers er det vaksine mot difteri, stivkrampe, kikhoste og poliomyelitt. Disse ville jeg vel tro er greie, "gamle" vaksiner?

Hvis det er tilfelle som over med HiB og Pneumokokkvaksinen... Kan man da velge bort disse to, tro??

Skrevet

ja prevenar er pneumokokk vaksine....når hib ble innført sant tilfellene av hemafilus relatert hjernehinne bet mens de andre økte, driblandt pneumokokk hjernehinne bet.....det er sånn med vaksiner.....de gir ikke noen beskyttelese i virkelig forstand....man bare sjonlerer med hvilke mikrober som florerer i samfnnet.....

de gode gamle vaksinene er ikke bare gamle men også mindre gode...kikhostedelen har vært relatert til meningitt desverre og den inneholder fortsatt spor av kvikksølv, det er den opprinnelige trippelvaksinen....meg bekjent får vel unger....denne, polio, penumokokk og hib vaksine....altså 6 stk....

jeg ville ikke tatt noen av de og mine unger har heller ikke fått en enste en.....men dersom du skal vakinere....ville jeg i såfall vaksinert med moderasjon....toppen tre om gangen...du skal vite at det er kort erfaring med så mange vaksiner ved så lav aldre....de vet ennå ikke konsekvensene av dette....usa har drevet dettte spillet en stund og der ser man en økning av autisme fra 1/100.000 til 1/60....dette er eksplosjonsartet, skremmede og ingen tør å sette fingeren på årsaken....grunnet de enorme søksmålene. kommer dette heller aldri fram i dagens lys, selv om mange foreldre organisasjoner kjemper en bitter kamp mot dette gigantiske barneslaktet i regi av det offentlige i snart alle verdens land.....

skal du vaksinere....pass iallefall på å ta c vitaminer...dersom du ammer....det finnes syrenøytrale...disse er best....c vit menes at ha en viss effekt mot vaksinebivirkninger....

men er du allerede skeptisk.....les! les! les!....så blir du trygg på dine avgjørelser....og tenk litt over at helsesøster er den som aldri kommer til å oppfordre deg til å lese om temaet, hun vet knapt hva som finnes i disse injeksjonene av kvikksølv, menneskefosterceller (aborterte) formalin, dyreveller, ukjent dna, mikroorganismer, aluminium etc......og hun vil IKKE vite.....og aller minst at du skal VITE!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...