Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har ikke sure oppstøt, men det gjør så vondt nederst i halsen, der hvor man har et sånt "søkk" på halsen nederst. Det brenner og brenner og ingenting hjelper... :-( Melk, gaviscon,Link, samarin/nyco osv er prøvd. Prøvde til sist å bygge opp hodeputa med en hel dyne og lå i nesten 90 grader, men funket ikke så bra det heller. :-( Snufs.. Jeg er trett og vil sove litt. Noen med råd?
calla*høygravid:) Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Har det akkurat likens, og alt som du har prøvd har jeg også prøvd uten hell. Om det er noe trøst.... Det som skal prøves i kveld er å ikke spise noes som helst etter kl 18.00. Håper det hjelper!
Linda1986 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 jeg og har hatt en god del plager med halsbrann.. Noe som lindrer litt.. i allfalll en liten stund er de helt vanlige vaniljepinne isene..
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Har slitt med dette i alle mine svangerskap. Også denne gangen. Fikk tips om love hearts og det hjelper. Utrolig nok. MOser 2 stk med tenna og svelger. Ikke noe annet har hjulpet meg slik, men melk hjelper litt :-)) Verdt å prøve hvis du ikke allerede har prøvd
passilurken Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 jeg momser knaskerøtter før sengetid. gulrøtter er nøytraliserende og funker som et uvær på meg! vanlige gulrøtter virker sikkert også, men jeg synes de små knaskerøttene er så gode:) ikke trenger jeg ha dårlig samvittighet for at jeg mauler heller:)
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Enig med gartner`n her! Rå gulrøtter før du legger deg gjør susen! Hadde også veldig halsbrann med nummer en, men fant aldri en "kur" den gangen. Med gulrøttene har jeg vært brannfri de aller fleste netter!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ligger med en fishermans mint i munnen. Eneste som hjelper meg. Har den mellom tennene oppe og kinnet så jeg ikke skal svelge den i søvne.
3 prins på vei Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Har ikke dette problemet, men har hørt at en 7-8 mandler skal hjelpe:)
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Hei hei. Her må jeg opp 2 ganger om natten og drikke melk:( Men krem fløte hjelper på mangen,for det er tykkere konsistens på.Må vel kanskje prøve det litt senere.Er bare 28+1 og kvir meg til slutten:( Håper du finner noe som hjelper:) Jeg skal prøve noen av de andre rådene her:)
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for alle svar jenter! :-) Ikke prøvd lovehearts og gulrøtter, så i mogen skal jeg shoppe. :-) Har spist mandler nå, så håper det lindrer litt så jeg får noen timer søvn i natt.
heiableia Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Akupunktur har faktisk hjulpet veldig for meg. Begynte med modningsakupunktur for noen uker siden, og fikk nåler for halsbrann, leggkramper og diverse "på kjøpet". Vet ikke om selve modningsakupunkturen kommer til å hjelpe meg under fødselen, men å bli kvitt sånne plager har jammen vært verdt pengene.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Jeg fikk også akupunktur for halsbrannen, det fungerte uuutmerket. Men det er nå snart tre uker siden så må få ny time hos JM for mer nåler. :-) Trenger kanskje flere behandlinger, bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå