Gå til innhold

Flere med dårlig immunforsvar??

Sushi

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 25 nå og har igrunnen ikke vært mye plaget av selve svangerskapet, bortsett fra de første 3 mnd. Så det jeg jeg veldig takknemlig for.

Men siden oktober frem til nå har jeg vært syk bortimot 2 mnd med influensa, spysjuke ol. Så snart jeg har vært i nærheten av syke folk, har jeg vært den første til å få det. Jeg tenker at det vel må ha å gjøre med at det er belastede for kroppen å ha to små i magen. Og at immunforsvaret derfor blir dårligere.

Andre som opplever det samme??

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner til det ja.... Nå har jeg gått syk nesten hele desember, og jeg blir liksom ikke helt bra igjen. Det er så utrolig slitsomt i tillegg til svangerskapet, for jeg får ikke kreftene tilbake. Jeg er nå i uke 31, og trenger ganske mye energi.... Men hvordan skal jeg få det? Det er vel bare å bruke sofaen flittig fremover.....

Ja kjenner meg godt igjen i det du skriver. I morgen går jeg til en erfaren akupunktør for å få hjelp til å puste gjennom nesen igjen. Den har vært bomtett siden før jul. Jeg skal i samme slengen høre om han kan sette noen styrkende nåler for immunforsvaret mitt. ikke gøy å gå uke etter uke med forkjølelse og tetthet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...