Gå til innhold

skofus vintersko.. bra nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser de er litt billigere enn de fleste andre. "bare" 500kr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde de til eldstejenta vår da hun var 2 år. Men hun ble iskald på beina i de, så vi måtte kjøpe andre sko til henne. Kjøpte da Sorell. Nå skal det sies at hun er en ispinne på beina da.

Minstejenta har vi kjøpt Viking til-kjempefornøyd, hun er 20 mnd, og rolig når hun er ute, men aldri kald.

Vi bor på ett sted der det ikke er uvanlig med -10 på vinteren.

Skrevet

Har de lilla/burgunder med snøring. De er kjempegode, potte tett med impregnering. Varme nok til vestlandsvær med ullblanding sokk eller strøpmebukse. Veldig fornøyd i og med at jeg betalte 400 kr :-)

Skrevet

Jeg kjøpte noen til gutten min på 3 som jeg er veldig fornøyd med! Det var Reima, kosta 600 kr på Reflex. Nå husker jeg ikke nøyaktiv hva de het, men de var så lette! Vintersko pleier ofte å være tunge og klumpete, men dette var et ultralett materiale, så de er faktisk like lette som sommerskoene hans! Gode, tette og varme var de også.

Skrevet

Vi har vært kjempefornøyde med det - hun bruker de hver dag, selv i minus 15 som vi har hatt de siste dagene-

Hadde noen dyre, flotte, men Å-så-upraktiske Timberlamd-støvler før. Jeg lærte ihvertfall EN ting; kjøp alsdrio snøresko til små barn. De er nesten umulig å få på......

Skrevet

dytter:) noen flere?

ok til bhg.bruk for en på 20mnd?

Skrevet

Hei!

Vi har skofus vintersko til småen på 17mnd, og de bruker han hver dag i bhg. gode på foten, lett å få på (han er brei over foten så ikke like lett med alle sko) og de holder han varm. har strømebukse og ulvang ullsokker under og det funker supert!! også tåler de jo en del vann!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...