MoNaLiZa Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hvordan har formen deres vært på kvelden samme dag som egguthentingen? Jeg er invitert i et selskap den dagen vi skal til pers, og lurer på om jeg kan belage meg på at formen er ok når kvelden kommer. Eller bør jeg melde avbud og bli hjemme?
frk bulle Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei,jeg har hatt uttak to ganger,begge gangene har jeg vært ganske pudding etterpå,tror ikke jeg kunne tenkt meg noe selskapeligheter etterpå for å si det sånn..Dette er sikkert individuelt,men jeg ble veldig kvalm av de smertestillende greiene jeg fikk før uttaket.Endte med at jeg spydde på hjemveien på siste forsøket,følte meg helt utafor og fjern.Jeg pleier å tåle medisiner godt,men ikke denne komboen..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har hatt uttak 4 ganger, og alle gangene kastet opp masse og vært drit dårlig, så selskap? hehe det har ikke vært tema for meg.
frk bulle Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Det er jo også en grunn til at vi får sykemelding mellom uttak og innsetting..
Lund73 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har vært i god form etter uttaket, men tror nok at det er greit å ta det med ro - slappe av resten av den dagen. Man får jo en ganske stor dose smertestillende, så det er jo en tøff start på dagen. Du får heller evt si ifra om du kommer etter du har hatt uttaket:-)
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg var ganske kvalm og uggen av medisinene rett etter uttak, men det kom seg utover kvelden. Hadde ikke smerter etterpå heller. Men jeg var fullstendig utmattet, så noe selskap hadde vært uaktuelt. Lå og sov store deler av dagen og kvelden. Jeg skulle egentlig vært på julebord samme kvelden som vi hadde uttak, men det måtte jeg bare droppe. Lykke til med uttaket!!
MoNaLiZa Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2009 Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Greit å vite litt hvordan dere også har hatt det. Det er kanskje en grunn til at vi får sykmelding ja... hehe Hodet vil kanskje mer enn kroppen... I morgen er den store dagen!!!
Emma2007 Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 jeg var først veldig pigg.men d gikk over ja=( besvimte helt,blødde endel,ble henta av sykebil og sendt for sjekk på st olavs.d var en dårlig kveld.håper du får en bedre ... og lykke til nå i dag. spennende....
b77h Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 håper det gikk bra med deg i dag :-) jeg kan også skrive under på at jeg ikke hadde orket noen selskapeligheter den kvelden. Sov mer eller mindre hele dagen, og hadde nok m å ta meg sammen til å humpe ned til middagen på hotellet om kvelden. Mannen min hadde planer om at vi skulle ut og spise og kose oss - det fikk han klar beskjed om ikke var aktuelt. han forsto nok ikke hvor utenfor jeg var og hvor mye medisiner jeg fikk i meg. Selv om han var med og så hele inngrepet/uttaket. Ble ikke veldig dårlig, eller fikk mye vondt, men var liksom utenfor og støl i magen.
MoNaLiZa Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2009 Formen var kjempefin!! Sov i 3 timer når jeg kom hjem på formiddag og når jeg våknet var jeg i kjempeform! Idag kjenner jeg fortsatt ikke noe til det. Så jeg kan vel trygt si at jeg har vært veldig heldig og til hører fåtallet kanskje. Jeg dro på selskapet og det gikk bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå