Gå til innhold

Hva er deres forventninger?

Stolt*mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor gammel er dere?

- Er 19 år.

Når har dere termin?

- Har termin 23. mars. Er barn nr. 2 :o)

Hva gruer / ser dere frem til i svangerskapet og når den lille har kommet til verden??

- Jeg gruer meg til at det mest sannsynlig blir mye mer slitsomt fordi jeg får to veldig tette. Gruer meg også bittelitt til fødselen, men jeg regner med at den går veldig fint. Håper ihvertfall det!

Syns det er utrolig koselig å kjenne den lille sparke og at pappa'n også får kjenne.

Er jo straks i uke 30, så magen har blitt ganske stor!

Gleder meg masse til å få hilse på sønnen min skikkelig :)

Godt nyttår :)

Eg er 17 år, og har termin 26. februar :)

Eg gruer meg ikke til noe tror eg, men håper så inderlig at eg ikke går over terminen, håper heller på at lille gutten kommer noen dager før :), åsså håper eg at tiden forsetter å gå fort ;P..

Eg ser frem til fødselen, skal bli herligt å vite at NÅ er han på vei;) hehe, åsså gleder eg meg mye til å ha lille gutten her hoss meg og pappan, skal bli så herligt =)

- Jeg er 18 (19 i mars)

- Foreløpig termin 29. juni (15 uker i morgen altså).

- Gleder meg mest til å få se den lille og til alt det koselige som kommer, smilet, latteren, kosen osv. også gruer jeg meg selvfølgelig til alle utgiftene som kommer, men jeg prøver å bare glede meg og nyte det hele. Er jo fortsatt en stund igjen, så jeg har god tid til å forberede meg ennå;D

Heihei og godt nyttår til deg og :)

Jeg er 18år (19 i april) og b.f 20 (21 i år da..:P) og vi venter ei lita jente i 28.februar og klarer nesten ikke å vente! Gleder oss så utrolig mye. Er blirr veldig lei av å gå gravid, nå vil jeg bli tynn å kunne kjøpe bukser igjen så jeg kan se litt ordentlig ut:p (synns ikke mammaklær er noe tess, lite utvalg av det er det og).

Jeg gleder meg til alt kosen med det jeg og ja..smilet, hvordan og hvem hun er, når hun ligger i fanget mitt og skryter med de søteste lydene!

Det jeg gruer meg til er...at pappaen til lille gullet vårt skal i militære ca.1mnd etter hun blir født :/ Men, utenom det har jeg vel egentlig ikke noe jeg gruer meg til. :)

<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...