bekkebekk Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har dere lyst til å dele deres erfaring? Gikk dere ned mye? Var det vanskelig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Cambridge er ikke sunt. Du spiser så utrolig lite om dag, og det funker ikke for de fleste. Du lærer heller ikke så spise sunt eller å legge om dine vaner. Anbefaler deg å ta det den tøffe måten, ved å tenke over hva du spiser og mosjonere mer.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Korrekjson. Man går ned av camebridge. Masse. For kroppen får ikke næring, og det merkes når man begynner å miste hår og sånne ting..
chill+enda en til Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Fort ned, jevnt og trutt opp igjen med begge kurene. Jeg har absolutt best erfaring med litt kontrollert kaloriinntak (inspirert av Grete Roede) sammen med trening, da gjerne spinning. Og tro meg, jeg har prøvd en del; tabletter, suppekur, minCur, Cambridge, bulimi +++
Meg og knoll&tott Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 MinCur og Cambridge er det same produktet!!! Cambridge ble tatt ut av butikkene for at det inneholdt en urt som ble legemiddelklassifisert. Middelfart tapte sykt mye penger, så di utviklet ett tilsvarende produkt uten denne urten, med navnet MinCur. Felles for begge er at det er alt for lite kalorier i det. 469 per dag, dette er skremmende, spesielt når man vet at hjernen alene trenger 800 for å fungere opptimalt. Når det er sagt, kan man forsvare det som en "pangstart" på ett nytt og bedre liv. Dvs at man tar 3 uker med kur, og så fortsetter med sunne matvaner og mosjon/trening!! Man kan ikke trene noenting under kuren, da kroppen trenger det lille næringen man får, og det er utroloig lett for å sprekke og ete masse etterpå... Jeg ville heller gått for nokadietten. Den inneholder ett daglig kalorinivå på 800 hvis man går for full diett. Di fleste som tar Noka tar 3 pulvermåltider og beholder middagen. (Anbefales hvis man har barn i hus, sender ut litt dårlige signaler hvis man drikker middag og tvinger ungene til å spise mat). Det er også nedkjøringsprogram, at man gradvis går over til vanlig føde. Tilbakemeldingene fra Nokabrukere er at di fleste får mer energi enn vanlig. Mye pga den inneholder vitaminer og mineraler, og mange pulverslankere har hjerne hatt ett ganske usunt liv, men lite vitaminer. Men uansett, så er pulver bare en snarvei, man må legge om livsstilen. kutte ut snop og ete mere grønt!!!! Grete roede er kjempebra!!! Mye gode tips og oppskrifter:) Har ikke prøvd pulver sjøl, men har tatt av over 30 kg med å kutte sukker og mosjonere. Hoppetau og tur er kjempebra:) Jobber i sunkost, så har litt erfaring via kunder om MinCur, cambridge og Noka:) Lykke til uansett ka d velger:)
bekkebekk Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk for svar! Jeg kommer kun til å bruke det som en pangstart for å få motivasjonen. En til to uker. Så skal jeg begynne å bevege meg mer samt spise sundere. Jeg spiser generelt sund mat, men jeg spiser mye og for ofte. Men takk for seriøst svar. )
Bettybu Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Ned 7 kg første uken...VANN, vann,vann.. Gikk ned ca 12 kg på ca2 mnd?? Husker ikke helt det, var i 95.. Så jobbet jeg på båt i 7 uker, gikk i joggebukser, spizste vel litt mye snop, trivdest ikke helt... Da var det med nød og neppe jeg fikk på dongribuksa da jeg skulle på land!!! UUPPPSS!!. Er nok best med mosjon, og noe ala Grete roede..
kokosyklus Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Så må jeg spørre... hvordan skal man kunne i det hele tatt ORKE å tenke på å begynne å trene etter tre uker på under 500 kcal daglig? Når hodet verker og man er så slapp at man bare vil sove sove sove? For det er vel det som blir resultatet av en slik kur? Og søthungeren øker frodi kroppen jo faktisk er avhengig av karbohydrater før å overleve. Bla hjernen lever utelukkende på sukker. Alt slankeopplegg som lukter kur m, lukter svidd- hvem kna leve resten av livet på en kur?? Synes Hi sakl ta seg en tur inn på grete roede.no og melde seg inn på persillebladet bla,. Kanskje du blir inspirert til å lage gode sunne middager og til å gå daglige turer? Masse masse lykke til:)
kokosyklus Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 huff, jeg blir psovosert av å lese dette jeg! Det er ens egen skyld at man har noen kilo for mye. Det er et enkelt regnestykke: For mye mat i forhold til forbruk. Man kan 1- øke forbruket ved å bevege seg mer 2- minske inntaket 3 gjøre begge deler! Husk at du skal leve resten av livet med den kroppen du former deg ved mat og trening. Istedet velger du å bli pulverheks. Ned med kiloene, men ned med humøret og spisetrangen øker. Det er skremmende som hun over forteller, at hun gikk ned så mange kilo på så kort tid, og gikk opp like mange på 7 uker?=???? Hvor naturlig er det for kroppen? Det er ødeleggende! Og så fort man kommer opp i situasjoner man mistrives i kan man ikke takle de på en annen måte enn å gjøre det sammen man har gjort bestandig- spise godis fordi det er synd på en....Dette fordi man bare drakk pulver istedet for å endre hele holdningen til mat og godteri.
chill+enda en til Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Jeg må nok signere innleggene dine, kokosyklus. Temmelig enig med deg.
Fillerya Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Jeg gikk på Cambridge i sommer/høst, og for meg har det fungert flott. Der jeg kjøpte det fikk jeg med mye brosjyrer, med veldig mye bra informasjon. Bla om spisevaner. Det står også mye på nettsida deres. Jeg gikk på det for jeg er en svak sjel som trenger en pangstart! Og det er ingen som sier at du trenger å gå på ren kur, det kan også kombineres medd måltider.Jeg gikk på ren kur i 3 uker, og begynte så med et måltid om dagen. Og det med at du ikke orker noe, det er tull. De første 3 dagene er fæle, men etter det hadde jeg ikke sultfølelse i det hele tatt, og energi i massevis! Det sto også masse om trening i de brosjyrene jeg fikk. Og det er jo logisk at en går opp med en gang etter kur, hvis en ikke har tenkt over kostholdet sitt. Det må jo forandres! Jeg gikk ned 13 kilo, og har gått opp 2. Og det skyldes ene og alene jula. Så det funker hvis du gjør det ordentlig, men hvis en tror at en kan gå tilbake til sin gamle livsstil uten å gå opp igjen, da tar en feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå