Sjokoladebanan Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Lillegutt har i 3 uker nå vært helt umulig å legge... han sovner ca i åtte tiden, men etter en halvtime eller 40 min våkner han og gråter, gråter og gråter, helt til jeg gir etter og tar ham opp.. så er han oppe til rundt 11-12 før jeg får han til å sovne... dette skjer hver eneste kveld... Jeg er helt utslitt av å aldri få en eneste kveld med ro. Før sovnet han rundt ni, og sov frem til han skulle ha mat. Hva er det som gjør dette, og hva kan jeg gjøre for å få han til å sovne igjen? Jeg ser han er betydelig trett også. Er det noen som har vært i lignende situasjon som kan gi meg svar??
*Lissi* Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Slik er det her også. Jenta mi er bare 3,5 mnd. men legger seg aldri før vi legger oss. Skriker ikke da, men hadde vert så deilig om hun hadde kunne lagt seg til å sove! Ingen gode råd dessverre..
Venterbabyjuli10 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Har det på samme måte her, tror det må være for at det skjer så mye forandringer i kroppen deres at de våkner av drømmer... Gutten vår var et vidunder å legge frem til han ble litt over 4 mnd, nå er han 5 mnd og en uke og fortsatt er det en kamp hver eneste kveld å få han til å søvne.. Ender med at vi gjør det samme, tar han opp her også, vet en ikke skal gjøre det, men han gir seg ikke.... Håper det er en fase.. Kanskje det er begynnelsen på noen tenner eller bare at de er urolige i kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå