Gå til innhold

Noen her som har sånt kjøleskap med isbitmaskin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha nytt kjøleskap og lurer på å kjøpe et sånt..

Noen med positive/negative erfaringer?

Skrevet

Ubetinget positiv erfaring. Hele familien drikker mer vann, inkludert snuppa på 2,5. Klarer å hente vann selv hun (stolt ja!) :-)

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt, så jeg har ikke så mye erfaringer enda. Kjøpte Whirlpool side-by-side kjøleskap. Har ikke fått koblet til vann enda. Skal ha rørlegger til å gjøre jobben. Skal ha reduksjonsventil, for å minske faren for lekkasje.

Skrevet

Ja, her også har vi bare ostive erfaringer. Vi drikker massevis av vann med isbiter, og det er så GODT! Har hatt det i ti år, og det er like populært fortsatt.

Skrevet

Jepp, bor hos svigerfar og han har det. SUPERT! Vi blir flinkere til å drikke vann. Og stesønnen min syns det er så gøy med den isbitmaskina, og det syns vennene hans også :-)

Skrevet

Sauen Shaun: Har du kjøpt det Whirlpoorl skapet som er på tilbud på Expert? V i lurer nemlig på¨å kjøpe det, men vi lurer på om det er vanndispenser på det også, eller bare isbitmaskin.

Skrevet

Ja, vi kjøpte det på Expert til rundt 12.000. Har sett på dette en stund og det koster jo egentlig 16.000. Har både vanndispenser og isbitemaskin.

Skrevet

De har ett på Elkjøp nå til 7500. LG. Kan det være bra tro?

Hvordan er det med vedlikehold på disse kjøleskapene? ¨Må man skifte filtre og sånt? Mener jeg har hørt det...

Skrevet

Vi har LG, det er helt fint det. Har både vann og isbiter. Filter trenger man ikke på vannet i Norge.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...