juli 2013 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har startet med grøt til min datter på 5. mnd. Hun får 1 posjon maisgrøt pr. dag. Noen som vet hvilken tid på dagen det er best å gi henne grøten? Frokost/middag/kveld??
CaVi Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet ikke hva som er best, men jeg gir grøt på kvelden til min gutt på 7 mnd, og det begynte jeg med når han var 6 mnd. Tenkte å begynne med grøt til frokost også nå.
Hermione_77 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har akkurat begynt å gi min 5 mnd gamle sønn maisgrøt. Han får på kvelden i håp om at han da skal sove litt lenger på natten. Men; dette funket i alle fall ikke i går. Da våknet han igjen et par timer tidligere enn han pleier. Har også hørt om andre som har erfart at babyen våkner tidligere når den har fått grøt. Muligens pga at de blir tørste. Har man litt lite melk tenker jeg som så at det kanskje er greit å gi grøt på kvelden, slik at babyen blir skikkelig mett for natten, men vet vel egentlig ikke hva som er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå