Gå til innhold

Bugaboo bee.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg den som ekstra vogn. Er det noen som har erfaring med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og bare elsker den, Så god og trille og så kul hehe ( ikke alle som syns det meeen)

Eneste jeg syns er litt dumt er at ikke ryggen kan bli helt rett, men sånn i det store og hele en super vogn

Skrevet

Ja, jeg liker den også veldig godt!

Men da vi var i butikken for å handle den viste det seg at frøkna var for stor ;( Hun blir snart 2 år og hun hadde ikke mulighet til å komme under kalesjen!

Skrevet

Hmm, min gutt er oxo 2 år og stor for alderen, han har god plass han.

Skrevet

Jeg har også denne.

Mye pluss men også mye minus. Her kommer mine synspkter:

+

Lett, hendig, utrolig god å trille, regulerbart styre, full liggestilling, kan brukes begge veier altså barnet mot deg, noe veldig få triller kan. Tar liten plass i bilen da den slås sammen på en annen måte enn tradisjonelle vogner. Veldig god bagasjeplass.

-

Utrolig trang sittedel, dårlig selemekanisme, den sitter litt klønete til, håpløs som reisetralle i varmere strøk pga trangt i vogna og barnet blir klistret inntil setet pga selene, litt vanskelig å ta opp , føler at jeg ødelegger vogna hver gang jeg prøver å få den opp. latterlig kalesje, barna kræsjer oppi og den gjør at ryggen, som egentlig er lang, ikke er lang allikevel fordi barna kan ikke utnytte hele lengden.

Ville jeg kjøpt den igjen? Nei. Jeg ville gått for en Maclaren techno eller pegperego pilko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...