Gå til innhold

Er det flere med babyer på 4 mnd som har sluttet å amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har delammet siden snuppa var 3 mnd pga for lite melk. Nå har hun ikke villet ha pupp siden nyttårsaften. Har pumpet meg og gitt på flaske de siste dagene i tillegg til mme.. Men nå lurer jeg på om jeg skal kaste inn håndkleet HELT denne gang, klappe meg selv på skulderen for de månedene jeg har ammet og rett og slett slappe av.. Har flere ganger sagt til meg selv at "nå er det nok", men skal alltid bare prøve litt til... Det er ikke kos ved puppen, men da har hun i hvertfall fått i seg antistoffer før hun har fått kose seg med sin kjære flaske. Irritert på meg selv som ikke klarer å slippe taket på ammingen!

Skrevet

Ikke i samme situasjon, men du har vært kjempe flink. Er helt greit å kaste inn håndklet nå. Hun har fått de viktige dråpene i 4 mnd. Min fikk det bare delvis i 6 uker. Og når ammingen heller ikke er kos, da burde det være greit å gi seg.

Skrevet

Forstår deg godt! Og er i nokså lik situasjon, bortsett frå at eg ikkje er så veldig flink til å få pumpa meg... Ja, eg skriv "flink" pga. eg også gjerne vil at snuppa skal få pupp i staden for pulver og all denne maltekstrakten (kan umogleg vera bra?!)

Eg amma henne til 2,5 mnd. Da vart det oppdaga at ho hadde dårleg vektoppgang. Fekk råd om ei flaske på kvelden, med erstatning. Ved 3 mnd.kontrollen stod det stadig dårlig til med vektauken, eg hadde da vore på helsestasjon kvar veke for samtale og vekt (veldig pes og gjorde meg stressa...). Rådet da var 2 flasker per døgn, morgon og kveld, og tilby pupp ofte (som om eg ikkje gjorde det, men baby ville ikkje alltid ha og aldri lenge om gongen). Dreiv også å vekte henne på natta... Orka dog ikkje pumpe meg om natta.

Ei veke før 4 mnd. vart vi råda til å tilby erstatning etter kvar amming, eller før, samt vurdere smaksporsjonar når ho fylte 4 mnd. Vi så gjorde. Og nå er puppen mindre populær enn nokon gong! Babyen derimot, er plutseleg litt "baby-tjukk", ho verkar vera forelska i flaska si, dei siste to vekene har ho truleg gått opp ein masse. Pga. nan.... Og eg som trudde det skulle fullammes i 6 mnd., var veldig motivert for det pga. allergi og astma hos meg sjølv og pappaen...

Har vondt av babyen som ikkje får det aller beste, men veit ikkje om eg kunne gjort det på nokon annan måte heller. Babyen min verkar forresten veldig klar for mat, allereie etter ca. 10 dagar viser ho tydeleg glede og interesse for maten. Slik var det aldri med puppen!

Som deg, trådstartar, har det ikkje vore kos ved puppen på lenge her i garden heller... Vurderer i blant å kaste inn handklede, men trur kanskje det stoppar seg av seg sjølv. Ein annan del av meg har lyst til å skaffe mjølkskjerm (til sals via ammehjelpen) og handpumpe meg kvar andre time ein periode. (For tida funkar handpumping betre enn medela swing..). Men eg veit ikkje heilt kva det blir til enda. Litt skuffa er eg i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...