Gå til innhold

når er det natta for deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi lagt guttn ca halv åtte.. men nå i kveld ble det faktisk halv 7... lurer på om det er noen som legger barna så tidlig? Han er 7 mnd gammel:) er rimelig spent på når han blir å vokne i morra tidlig... han hadde bare 2 dupper i dag så var jo stuuup trøtt stakkars...

Skrevet

Begge legger seg 19-19.30, men har lagt dem av og til 18.30, men det hører til sjeldenhetene. Er det trøtte blir de lagt ;o)

De er snart 3 år og straks 7 mnd.

Skrevet

Snuppa er snart 4 måneder, får kveldsflaska 2000 og er i seng ca 2020. Når hun begynner med fast føde har jeg tenkt å legge henne 1900.

Skrevet

ja, syns det blir feil å tvinge han til å være oppe til halv åtte.. vokna jo kl 4 på siste dupp å da er han jo så trøtt at vi ikke ser noe anna valg enn å legge han.. Han legges etter 1, 5-2 timer på dagen så etter 2,5time så er han jo heeelt skutt.. Ja får se hvordan det blir i morra da:) var ute å aket på akebrett i dag så han har jo fått mye frisk luft så kan jo hende han slår til å sover til 7:)

Skrevet

Hun er 6 mnd. og legges mellom syv og halv åtte. Er som regel stup trøtt litt før syv, men jeg pleier å holde henne våken så hun får siste måltidet litt over syv - hos oss er det ikke morgen før etter syv om morgenen, enten hun vil eller ikke, så tør ikke legge henne før :P

Skrevet

hehe... ja er liksom det jeg frykter.. at han skal starte dagen klokka 6 nå.. hehe..

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd, og leggetid er mellom kl 19-1930. Da sover ho helt til kl 8 nesten morgen. Supre greier :) (enn så lenge..!!)

Skrevet

Jadda.....her er det natta klokka tre på morgenen ca, og han tar morgen i åtte-tiden. Ellers bare små lurer i løpet av dagen på en halvtime her og der:) Nå er min bare åtte uker da, men gleder meg enormt til han blir litt eldre og skjønner at natt er natt, dag er dag.

Skrevet

Vi bruker ganske lang tid på legging, synes det er litt kos :)

Snuppa mi på 7mnd sover veldig lite på dagen så her er det grøt mellom 1730 og 1800 så er det bading, pysj og amming på sengen, da sover hun til kl er 1900 og våkner igjen ca 0730.

Skrevet

Eldsta på snart 3 legger sec mellom 19.30 - 20 og minsta legger seg ca 20.30, hu er 5,5 mnd.

Skrevet

Frøkna på 5 mnd. legges mellom 18 og 19, blir som regel 18.30.

Sønnen min på 2,5 år legges kl. 19 men det har hendt en million ganger at han legges kl. 18. Synes de sover lengere på morgenen når de legges tidlig jeg da.

Skrevet

odin legger seg 8..

dupper regulerer han litt selv egentlig.

legger jeg han ned kan jeg garanter at han ikke skal sove iallefall.

han er 6mnd nå

Skrevet

Her har vi en på ni mnd, får grøt syv halv åtte, så bader, så er det melk kvart over åtte så sovner han en gang før ni, står opp syv.

Skrevet

Mi jente blir 9 mnd om to uker og har lagt seg for å sove ca 18.30 siden hun var ca 4 mnd.

Skrevet

Vet dere hva? Gutten vår ble lagt halv sju og vokna halv ni.. trodde nok han hadde en dupp han.. vet ikke annet.. ja så måtte bare tas opp da å la seg jaggu ikke før 23.00.... loooord.. Men sov til ni dag da.. men det derr går ikke gitt:( hehe..

Skrevet

oi vi kan legge gutten her mellom 1715 og 1800 for han er trøtt. Siste hvil slutter ca da i 14 tiden og da legger han seg supert! men i det siste våkner han i 2030 tiden og snakker og plundrer, men stort sett sover han til 0600 og får melken sin...men skal prøve å da den mer til seks tiden slik han ikke våkner i 21 tiden men gigår sovnet han 1900 og var vken igjen 2030.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...