Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 1 1/2 år har blitt utrolig umulig den siste tiden. Er mye sint og grinete. Får han det ikke som han vil legger han seg ned på gulvet,skriker, og ruller rundt som en mark. Slik kan han holde på lenge. Så blir han blid igjen, men ikke lenge etter kan han begynne igjen. Noen dager er det mange slike episoder. I mat-og stelle situasjoner reagerer han også med skikkelig sinne til tider. Detter er utrolig slitsomt. Samtidig som det bekymrer meg at han virker så sint og misfornøyd.

Noen flere som har opplevd det samme, og har dere noen gode råd/tips å komme med?

Skrevet

Skulle akkurat skrive et innlegg om det samme. Jenta mi på 1,5 år er ikke akkurat noe sjarmtroll for tida. Mye sur og grinete. Har lært å si nei, og jeg synes hun svarer "nei, nei, nei" til alt vi sier. Har lest i noen bøker at dette er en vanskelig alder for dem. De forstår mye, kan ikke si like mye, og de har masse å lære på alle måter. Får vel bare være tålmodig, men blir også redd for at hun skal være sånn resten av livet...

Skrevet

Her og...gutt på snart 2 år.

Velger å tro at det er en begynnende trass-alder, den berømte 2-års trassen som er i anmarsj. Koooooooselig alder:-P

Skrevet

Jenta vår har alltid vært rolig og "snill", har fått mange kommentarer om hvor flink hun er til å sitte stille og spise, gjøre det vi sier bla bla bla men her også er det endet i det siste. Hun er nå 17.5 mnd, og dette har gradvis utviklet seg den siste måneden.

He he de blir vel slik til de er 23 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...