Kaspersmamma Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Lillebror på 1 år trenger noen til å passe på seg fra midten av januar/begynnelsen av februar. Vi bor i Sinsen/Løren-området. Alternativt kan barnepass rundt Nydalen også være et alternativ. Referanser ønskes.
supermamma_til_2 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei, jeg bor på lindeberg og passer gjerne barnet ditt:) Har selv en gutt på 15 mnd, og en jente på 4år ( som går i bhg) selv er jeg snart 25 år, og jobber som vikar i barnehage og på barnashus. Jeg er alltid blid og pliktoppfyllende og til å stole på. Jeg har ordentlig opplegg og er seriøs. Håper å høre fra deg:) Mvh Jeanett Knobloch
Kaspersmamma Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Det blir dessverre litt bakvendt for oss, logistikkmessig, å levere på Lindeberg, da vi har storebror i barnehage åp Løren, og så og vi begge jobber å andre retninger. Men takk for svar!
Kaspersmamma Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Dytter litt på denne tråden. Ingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå