Gå til innhold

Hvilken vogn er best for lange menn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann på 195, hvilken vogn skal vi velge, noen med erfaring her?

Takknemlig for svar.

Andrea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonias modeller har håndtak som kan reguleres. Min mann er 187cm og syns ikke vår vogn er for lav å trille. Dere får prøve dere frem.

Skrevet

Jeg synes alle enkeltvognene til Teutonia er lave jeg... Selv om håndtaket kan justeres så er max 108 cm, en av de laveste på marketdet faktisk...

Emmaljunga har max 112 cm på sine vogner

Easywalker max 110 cm

TFK max 130 cm !!

Du bør ta med gubben i en vognbutikk og prøve ut hvor høyt han trenger håndtaket for å kjenne at det er passe :-)

Skrevet

Mitt råd er. Ta han med i butikken og prøv ut de forskjellige vognene.

Skrevet

Jeg så på en Emmaljunga Mondial i går. Virket som en flott og høy vogn velegnet for "lange" menn :)

Skrevet

Nå har jeg hørt det og!!

Lær han å gå selv, har sikkert godt av mosjonen!

(greidde ikke å lavære)

Skrevet

emmaljunga edge duo funket bra her,og TFK jogster twist som vi har nå=)

edgen kan man justere jøyden på istedetfor bare vinkelen.

Mannen her synes teutonia sine er lave ihvertfall

Skrevet

Vil anbefale en vogn med teleskophåndtak. Lange menn har gjerne også lange ben. Da sparker de ikke så fort borti vogna når du får justert håndtaket ut fra vogna også, og ikke bare vinkelen.

Skrevet

Takk for mange gode svar. Noen som veit om hvilke som har teleskophåndtak da?

Skrevet

Brio happy duo passer fint for de som er høye, er teleskophåndtak på de.

Faren min er 2meter og han har ikke noe problemer med og trille tur med barnebarnet sitt, han stiller håndtaket helt ut.

Skrevet

Emmaljunga mondial og edge kan man få med sportsunderstell, det har teleskophåndtak. Vi trodde vi måtte ha det, men gikk greit med classic understell. Han er 195.. De som har vendbart håndtak er forskjelllige, noen kommer veldig nærme vogna om man har håndtaket på høyeste hakk..

Skrevet

vi er ikke så høye som mannen din, men er begge godt over 1.80 høy. vi har bugaboo cameleon og denne passer oss fint. den har teleskop håndtak som kan trekkes ganske langt ut. har desverre ikke noen mål her, men kan si som så at vi trekker den ca halvveis ut og da passer den oss. trekker vi den helt ut blir den altfor høy. så kanskje det er verdt å prøve den! ble kanskje litt rart skrevet dette her, men håper du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Min mann er 190 og er veldig fornøyd med å trille Besafe Izi Travel. Kan skyve håndtaket opp og ned på den. Og det er jammen bra, for jeg er bare 165.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...