gutt i mai. Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 har en gutt som ble 8 mnd 1 midten av desember.han liker ikke og ligge på maven,men han løfter hodet godt,os støtter seg på henda,men han blir veldig fort utålmodig.han er fortsatt ganske slapp i kroppen når vi bærer ham,har prøvd og sette ham i tripp trapp stol,men der sitter han ikke godt,henger over til den ene siden.vi har gått på helsestasjonen til fysio der siden han var 4 mnd,ho sier det ikke er noe og bekymre seg for,og at det kommer.Men kjenner selv at jeg går rundt hele tiden og er bekymret,særlig når vi er sammen med andre barn på samme alder som krabber rundt. håper noen kan dele litt erfaringer med meg:) Hilsen bekymret mor:)
Lene72 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Min sønn har en sykdom som gjør at han er litt slappere enn andre babyer. Men skal allikevel utvikle seg tilnærmet normalt. Vi har hatt fysioterapeut siden han var ca 3 måneder, han er nå ca 6. Har samme problem som dere, han løfter hodet og støtter seg på hendene, men holder bare ut ett par minutter. Vi trener og trener nakke, men føler at det er liten framgang. Han har såvidt begynt å rulle fra rygg til mage, men det hjelper jo ikke når han har så liten utholdenhet på magen. Jeg begynner å bli ganske misfornøyd med fysioterapeuten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå