Stolt mamma! Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hvor gammel må babyen være før vi kan slutte å vaske nye klær?
tussemor <3 <3 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vasker alle nye klær før de tas ibruk, både til små og store (ikke ytterklær etc. men de som ligger inntil huden). Har jobbet i klesbutikk, og har erfart at nye klær slettes ikke er rene selv om d ser ut som d, masse støv og andre små partikler som ligger i eskene klærne kommer i :S
Frøken Freken Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Her slurver jeg... vasket alle klærne i 50 og 56, men nå er snuppa snart 4 mnd og jeg vasker kun fargede bodyer før bruk.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Er nok litt slurvete jeg også, vasket vel alle nye klær frem til ca 6 mnd, så ble jeg lat. :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vasker kun det som er helt intil huden Bodyer, strømpebukser og slikt
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vasker alt til babyen, og han er over 8 mnd nå.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 vasker alt til vesla enda, hun er 11 mnd. Til eldste på 3 år, og til oss voksne, vasker jeg stort sett bare undertøy og ting som skal tett inntil kroppen. Sluttet å vaske alt til eldste da han var ca 2 år.
Tante Gustava Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Vasker alt som skal inntil kroppen til alle i familien. Til mini vasker jeg alt, er jo utrolig mye dritt og kjemikalier i nye klær. Kommer i alle fall til å fortsette å vaske alle klærne hans så lenge jeg holder til her inne på småtroll 0-1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå