LilleBanan blir storebror Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Han har begynt å tulle litt om natta, våkner 05.30 tiden. 6 om jeg er heldig,. Dette er noen han har begynt med nå, så håper det bare er i en periode som snart vil gå over. Tenkte kansje det kunne hjelpe med 12 mnd grøt som evt er litt tyngre å fordøye?? Han har aldri hatt problemer med magen. Fått 8mnd grøt i noen måneder nå. Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Ei i barselgruppen har en tulle som fra fødsel har vært vrang på nettene. Jeg vet hun har brukt 12 mnd grøt hvertfall fra 9 mnd, hvis ikke før. Er bare å prøve. Min gutt grøsste noe veldig når jeg prøvde å gi en 12 mnd grøt. (han er 10 mnd)
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 eneste som er forskjell på alders anbefalingene på grøt og middagen er tyggemotsdanden. så er opp til ungene selv det. da eldstejenta mi var 9 mnd gav jeg ho 15 mnd middagsglass.
LilleBanan blir storebror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2009 ok takker for svar dere:) da prøver vi det i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå