Gå til innhold

Hva kan dette være tegn på??

Anbefalte innlegg

Har 2 dager til termin, og føler ikke at det er noe fødsel på gang ennå, men har mye vonde stikninger i underlivet. Hva er det tegn på tro? Er det hodet som presser på bekkenet? Det er skarpe smerter som ikke er regelmessige i det hele tatt..

Fortsetter under...

Jeg er gått 3 dager over terminen min nå. Jeg har hatt de stikkingene snart 4 uker. det er hodet som presser nedover ja! og så er det tegn på at mormunnen modnes=) jeg trodde det var skikkelige tegn på fødsel jeg, men nej da, her sitter jeg utålmodig som bare det hehe...

Bra det er tegn på modning da, da skjer det i allefall litt!! Regnet med det var hodet, men hadde håpet litt på noe mer;)

Nå er det så stappa inni magen at nå vil jeg ha han ut! Han ligger med beina langt opp i ribbeina på meg, er nok ikke så lnag i livet jeg. Slitsomt med kraftige spark i mellomgulvet titt og ofte!

Du har ingen andre symptomer på at du snart føder? Håper jeg slipper å gå så lenge over, men har en følelse av at det blir en liten uke over tiden...

Jeg er hvertfall veldig utålmodig :P hmm jeg vet ikke om sikkre tegn på at fødselsnart er i gang, men det presser nedover og jeg kan kramper nede mot bekkene. Men det er veldig mye aktivitet i magen, trodde at det skulle stillne mer når det nermet seg. Vet du noe om det ? hvertfall veldig slitsomt ja med mange spark over allt ;)

Jeg har hatt masse kynnere helt fra 3. måned, men synes jeg har hatt mindre av det nå de siste ukene.. Man skal nok kjenne spark helt frem til fødselen, men enig i at det er litt rart i og med at babyen snart skal ut.. Men det er masse liv her, kraftige bevegelser og dunk...:) Godt å kjenne at han er livlig i alle fall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...