Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Tenkte jeg skulle benytte meg av salget på Reima hos barnas hus på mandag, da har de reima til 30%. Men hva er best av reimatec vanlig variant og den med reimatec +. Syns vanlig Reima har vært litt dårlig på slitestyrke, og det er vel kanskje forbedret med det cordura stoffet? Noen som har erfaring med Reimatec+? Er det verdt de ekstra hundrelappene?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Syns absolutt det er verdt de ekstra hundrelappene ja. Mye mer slitesterk, i fjor hadde vi lapper på begge knærne når vi tok juleferie (hadde da reima tec). I år kjøpte vi reima tec +, å det er ikke antydning til slitasje. Kjempe fornøyd! (Går i friluftsbarnehage)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Takk for svar. Har også hatt flere hull på Reimadressene til barna opp gjennom årene og har derfor gått over til Ticket, men ikke så lett å finne de på salg, så derfor tenkte jeg å teste ut Reima igjen. Da blir det Reimatec+ på oss på mandag. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå