moj29 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er det noen som har noe erfaring med disse to?? Vi klarer ikke å bestemme oss for hvilken vi skal ha...syns sportsdelen på nitroen virker mye større enn på bugabooen, men det går ikke ann med vinterhjul på nitroen...syns dette er vanskelig jeg....;0/ Er det noen som vet hvor i sverige man evt får kjøpt disse merkene, evt på nett???? All hjelp mottas med TAKK!!!!!;0)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har ingen erfaringer med emmaljunga, men har en bugaboo. Jeg synes denne er kjempefin! Er super fornøyd! Men som du sier så er ikke sportdelen så stor. Den holder nok ikke til barnet er 3 år. Sønnen min er 1 år og 3 mnd, og det ser ut som vi må bytte ut vogn til sommeren allerede. Men bagdelen til vognen er veldig stor forhold tl andre vogner. Sønnen min bruker den enda. Hehe..
moj29 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Ja, det er litt det det står på for vår del. Nitroen er veldig lik bugabooen med svingbare forhjul, og den er bare 1 kilo tyngre...men det går ikke ann å få vinterhjul på den... Begge vognene koster stort sett det samme, så jeg er helt stuckt her....selv om det bare er bagateller...;0) men takk for tips!!!;0)
pollard Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 jeg har heller ikke efaring med emmaljunga men har en bugaboo. jeg har vært veldig fornøyd med den. datteren min nærmer seg tre nå og vi bruker den fortsatt. hun er 95 cm og sitter fint enda. hun sov i den frem til hun var 2.5 år og det gikk bra. vi kan fortsatte bruke kalesjen (stanger litt hvis hun ligger) men bena hennes er litt lange. ser ikke på dette som et stort problem da hun går mye selv. kommer til å bruke vognen en god stund til da vi ikke har bil men farter mye rundt. fin å ha med som avlastning siden den er lett.
magedans Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Har også bare erfaring med bugaboo som vi er kjempefornøyd med. vi har ikke brukt vinterhjul, men snudd håndtaket og kjørt store hjul først for å komme over der det er mye snø/ grus/ sand. Bor i Oslo med stort sett fint måkte fortau, så det kommer jo litt an på hvor dere bor om det med vinterhjul er viktig eller ikke...har en bekjent som til tider selger buggiser via finn, de går fort (de er nye og importerte via nett/ Sverige)! Så om du kjøper en og ikke er fornøyd vil du nok få den solgt videre uten problemer. babytrader.eu har fin oversikt over vognene og billigere enn butikk i Norge, spesielt om du får til å sende til poste restante i Sverige (lavere toll/ moms). Fortsatt lykke til i vognjakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå