craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er det farlig og la 5mnd gml baby leke i gåstol? Hun koser seg kjempe masse i den, dytter seg bakover og trykker på alle knappene på den,som lager lyd. Hyler og ler=D
Lillebror og stoerebror Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Fysioterapaute min sier at det og sånn hoppehuske ikke er bra for utviklinga til barna. De som bruker dette er senere i utviklinga og kan få belastningsskader. Når det er sagt så er det nok ikke så farlig dersom det bare er litt. Alt med måte liksom.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Det er vel ikke anbefalt det,men alt med måte som hun over skriver. Vi har gåstol som vi har fått lånt og de som har hatt den er nå friske og småen vår elsker den!Han flyr som en rakett bortover gulvet!hehe.Det eneste negavite er at han får tak i masse som han ikke får lov til.hehehehe:)
mamman t o.a Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 alt med måte som sakt. min sønn får ikke gåstol. han får gåbil. min fetter hadde gåstol å ente med å gå på tå.. gjorde det til han var to. p.g.a. at han lærte seg og komme lett frem på tå,å fant balansepunktet der. men det er jo opp til vær enkelt hva de vil:)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Min eldste hadde gåstol. Han utviklet seg normalt. Gikk da han var 10 mnd.. Minstemann på 5 mnd har også fått gåstol fordi han er så superativ! Men han får ikke sitte mer enn 5-10 min om dagen før han kan sitte selv. Legger da ei pute el teppe rundt magen hans så han skal få ei bedre stilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå