hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei! Jeg venter nr 2 i april og trenger en vognbag til min Mountain buggy (OTH) 2007-modell. Jeg kjøpte vogna mi i USA og siden jeg ikke hadde planer om å få nr 2 helt ennå, så droppet jeg å kjøpe med bagen til. Men sjebnen ville annerledes, så bare to uker etter at jeg flyttet hjem igjen fant jeg ut at jeg jammen var gravid på nytt. Har sjekket på finn.no men der fant jeg ikke mange til salgs. Håper noen har en å selge meg før det nærmer seg april.
millymolly&mini Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg selger en grønn bag om ei uke (da er den vasket med mild såpe) - tenkte å ta 600 kr. Den er klar grønn, eplegrønn- har fått masse skryt for fargen:-)), Kjøpt i april 08, men er en 06 modell. Den passer både 06, 07 og 08 modell. Du kan sende meg personlig melding om du er interessert så kan du få flere detaljer...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg! Mørkblå, 2007/08-modell, kjøpt i feb/mars 08, på Barnas Hus/Fru Lyng på Glasmagasinet. Lite brukt, kun fra begynnelsen av mai til begynnelsen av september. Oppbevart inne, hel og pen, ingen skrammer el. lign. Vil nok ha 1000 kr for den. Inkl. regntrekk. Selger den nå. Skal legge den ut på finn i løpet av uka, er planen:)
jeah Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil også kjøpe en OTH bag! Skal ha i slutten av mars.
wilma<3 Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal selge en brun OTH bag hvis noen er intr;o)
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er intressert i en brun OTH bag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå