lchristin-nydelig tulle Skrevet 3. januar 2009 #1 Del Skrevet 3. januar 2009 er i uke 34,mannen er på rigg og har bekkenløsning. er hjemme med minsten på 3 og går tålig greit så sant jeg ikke støvsuger ol. i går hadde jeg en tung dag,med masse vondt i bekkenet og mange kynnere.. merker dem begynner å bli sterkere nå som tiden går mot fødsel.. noe som er normalt når jeg la meg i går fikk jeg fryktelig vondt nederst i ryggen,og spredd rundt livet...vanskelig å forklare,men det var skikkelig vondt så jeg vugga litt på siden i senga.snudde meg mye og sovna med at jeg hadde veldig vondt. kan hende det er pga bekkenplager men dette kunne neste minne litt om ryggsmertene v fødsel.. trudde ikke det var fødsel på gang, men blir jo litt nervøs når mannen ikke kommer før den 14 jan. men jeg har heller aldri hatt bekkenplager så jeg vet jo ikke om det er det som kan forårsake disse smertene.. noen som vet hva dette er og hva som kan være grunnen?! trenger litt trøst kjenner jeg så gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan slappe av!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139368842-hva-kan-dette-v%C3%A6resamme-som-3tri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå