Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til gran canaria med en på 6mnd og en på 1år og 9mnd.noen som har vært der med småttiser og kan fortelle om hva man bør ta med.leser jo at mange har dårlig erfaring på ferie-tur, med bl.a parfymerte våtservietter og bleier??er utvalget bedre der? skal til puerto rico:) takker for svar!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også til grand canaria. Som jeg har forstått det er det til og med en norsk butikk der, men... Vi tar med oss en pakke bleier til hver av ungene slik at de har gode bleier på natta dersom vi ikke får tak i sånne bleier vi ønsker. Jeg har også med en pakke mesoft og en med våtservietter (ligger i stelleveska på flyet). Vi har reist mye med elstemann på 23 mnd og har dårlig erfaring med bleier de fleste stedene. På grunn av dårlig plass må vi nok ta med minst mulig, men en pakke til hver skal med. En pakke holder vel i en uke og vi skal være 2, er bleiene der nede dårligere så bruker jeg de på dagtid.

Hvordan gjør dere med vogn?

Skrevet

Det beste er å ta med bleier hjemmefra. Det finnes enkelte ok merker der nede, men de koster ca. 6 gangen av hva de koster hjemme! Vi pleier å pakke bleiene for seg i en slitt bag som vi bare kaster og ikke drar med hjem igjen:-) Anbefaler også å ta med grøt da den de har der nede er stapp full av sukker og de har ikke mange å velge mellom. Glass her er heller ikke så bra utvalg. Våtservietter er enklere, det beste er å kjøpe dette på apoteket, men også her er det best å ta med hjemmefra.

Skrevet

Greit å ha med vogn:-)

Skrevet

Søskenvogna veier 18 kg da, lurer på om jeg bare trenger enkelvogn, MEN elstemann sover anda på dagen. Er det ikke 20 kg per person (voksen)?

Skrevet

Vogn kan du ta med i tillegg til de 20 kiloene:-)

Skrevet

skal pakke med grøt,våtservietter og mme. og en pakke bleie til hver unge. håper vi finner en type bleie der nede som er ok...får bare så være at de er dyrere...blir litt av en utfordring å pakke denne gangen ja:)

Skrevet

Da anbefaler jeg sterkt å kjøpe bleier på apoteket der nede. Vi fikk tak i noen som var gankse like norske pampers, men som sagt dyre.

Skrevet

Et tips er å pakke bleiene i vogna. Iallefall om du skal ha med en litt større vogn. Ingen som sjekker om du har sendt med noe ekstra oppi der.

Skrevet

Vi var med poden på 8 mnd. Hadde med bleier hjemmefra. Vi gikk tom for medbrakte våtservietter og måtte kjøpe flere. Kjøpte et par småpakker, den ene var ok(litt svakt parfymert), den andre luktet omtrent som spylevæske...

Det var frukt og middagsglass der uten salt/sukker, men syns generelt utvalget i butikkene var snevert

Siden poden er ganske kresen er jeg glad for at vi hadde med grøt og noen glass hjemmefra. Ikke mye av maten han likte...

ps Glad for at vi hadde litt varmt tøy og strømpebukser med også. Var marmor gulv i leiligheten som var iskaldt om morgenen...

Er en stor Spar butikk i Arguinigin(der er det også norsk lege) og en stor Dino(?) butikk i Puerto Mogan. PM er også den mest sjarmerende av småbyene etter mitt syn.

God tur!!!

Skrevet

noen som har leid bil der nede, evt. andre syden-steder? Hvordan er det med bilsete til de små? Får man leie dette også?

Skrevet

Du får leid bil med barnesete hos de aller fleste utleiefirmaer. Bestiller du på forhånd kan du be om setet du ønsker, vi fikk maxi cosi (samme setet vi har hjemme) sist vi leide bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...