Dr Mcstuffins Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Ganske frustrerende det med sitting og slikt. Han er 3 måneder og en uke men vil helst sitte...men han har jo hverken rygg eller rompe til det. Vet jo at man kan polstre stolen litt slik at den blir mer stødig for kroppen. Men det er jo fortsatt ALTFOR tidlig..eller?
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hadde samme problemet med datteren vår, da jeg endelig kjøpte stol ( som hun kan sitte ved vårt bord) til henne da hun var ca 6 mnd ble helsesøster stram i maska og sa "Ja men BARE en kort stund under måltider. Så antagelig er 3 mnd altfor tidlig ja Jeg kjøpte stol fordi det er mye lettere og gi henne grøt i den, men du kan jo bruke vippestol og justere den i den mest "sittende" stillingen enn så lenge?
2hærligegutter Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 3 mnd er nok litt tidlig ja, ville heller brukt vippestolen. Her begynte vi så vidt med trip trappen når han var 5 mnd, støtte litt opp med tepper og slikt. Fikk "tillatelse" fra fysioterapauten. Brukte den kun når han var våken under vår middag. Brukte vippestolen å spise i. Men han satte seg opp av seg selv 1 uke før 6 mnd da. så tror ikke vi var noe veldig tidlig ute
Venterbabyjuli10 Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 5 mnd her også, men kun når vi spiser middag. ca 10 min.. Han er veldig flink til å sitte, men støtter godt opp med teppe uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå