Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det uttales SOOOOkrates. Ikke SO-krates! Uansett jeg har Ida og Teodor fra før. Liker Sokrates litt... er det for sært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er redd det kan bli belastende for barnet.

Og å måtte instruere folk i hvordan et navn skal uttales, er et dårlig utgangspunkt.

Skrevet

Har gode minner til det fra Anne-Cath. Vestly. Synes godt du kan bruke det, og det passer bra til de andre navnene, særlig Teodor.

Skrevet

Mye å leve opp til med et sånt navn, men jeg liker det jeg.

Skrevet

Fint navn på en undulat... Neida, det er pent, men kansje hakket for sært. Har vanskelig for å se for meg en rørlegger f.eks. som presenterer seg som Sokrates... Noe som skurrer...

Skrevet

Et søtt navn, men litt sært kanskje?

Tror ikke jeg kunne brukt det til noen av mine barn, men kanskje på hunden, for da gjør det ikke noe om navnet kunne blitt belastende hvis du skjønner hva jeg mener.

Lykke til hvertfall :)

Skrevet

Jeg synes Sokrates er tøft, men ikke noe jeg selv kunne brukt. Men passer jo til Ida og Teodor.

Skrevet

Navnet er ikke så verst, men hadde brukt det på et kjæledyr isåfall, ikke på et barn.

Skrevet

Litt vel spesielt for min smak,setter jo også visse krav til et etternavn med litt tyngde,eller hur?? Funker dårlig med Sokrates Hansen liksom..

Skrevet

Jeg synes det er kjempe koseli :)Passer godt til de to andre!!

Skrevet

Haha... når jeg leste vannmann31sitt innlegg så jeg for meg Sokrates som rørlegger. Enig i at det kanskje ikke passer helt godt. Vi har jo tenkt til å få hund etterhvert. Tror jeg heller skriver den på listen vår over dyrenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...