❤lille stjerne❤ Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er det bare veiing,måling og mmr vaksinen? Hvor store var deres barn på 15 mnd ktr? Min er 10 kg og jeg tror ca 76-78 cm omtrent. Har deres fått noen bivirkninger av mmr vaksina?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Det skjer ikke så mye på denne kontrollen, bare veiing, måling og vaksine. Og så må man vente 20 min etter at vaksinen er tatt før man får gå. Tassen min sa ikke ett pip når han fikk sprøyten og var riktig så snill gutt. Han var 75 cm lang og veide 8850 gram. Nesten to uker etter vaksinen fikk gutten min bivirkinger i form av feber og litt utslett som forsvant etter et døgn. Han var rimelig utslått og sov på fanget til mamman sin nesten hele dagen han hadde feber. Men både feber og utslett forsvant fort og tassen var i full fart igjen.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Vi skal på denne kontrollen på Onsdag. Og jeg trodde det var barnelege med på denne kontrollen jeg.. hmm.. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal utsette MMR-vaksinen litt. Han går ikke i b.hage. Men er det ikke noe med at de må ha vært friske så å så lenge før vaksinen skal tas? Hvor lenge før da? Og gjelder det da forskjølelse og sånn også?
Alba44 Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Ble veid og målt, fikk mmr og hadde samtale med hs. Lillegutt fikk ingen reaksjon på vaksinen. Han var da 84 cm lang og ca 11,5 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå