minimera Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal legge opp dagen hennes ang mat og søvn, og vi har tenkt å begynne med dette opplegget nå, nesten samme som før, vi har skyvd grøten til 18.30 i håp om at hun sover lengre... er det lurt? Hadde håpet at hun sov til 2-3, så MM og så sove til 6. Nå våkner hun ca 23 og 3-4 om natta. Hun er snart 5 mnd, og jeg har melk med lavt fettinnhold så den holder ikke så lenge. Begynte med fast føde 4mnd gammel. Så bare MM blir slags mellommåltid. kl 6 : opp (lys våken ) kl7: MM (hun er mett etter nattens mat) kl 8-10: sove kl 10.30: MM og grøt kl 12-13.30: sove kl 1400: MM og middag kl 16.00-16.30: sove kl 16.30 : MM kl18.30: grøt kl1900: MM og natt Antall t med søvn:15t ett eller to måltid om natta. siste som regel kl 3-4 Jeg lurer på: 1) Lurt med grøt så nærme natta? 2) 30 min søvn 2,5 time før hun legger seg. Har funket fint til nå, for da blir hun ikke så overtrøtt når hun skal legge seg. Men kan det være en årsak til at hun våkner tidlig om natta (ca 23) og vil ha mat pga kos/vane.. Jeg har lest at de egentlig er mette nok av dagens måltider... Håper på noen råd, jeg syns det er litt vanskelig det her, men kanskje jeg ikke kan forvente at hun sover i lengre perioder om natta enda. Eller kanskje det tar litt tid før hun reagerer (lengre søvn) på at hun får fast føde nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå