Gå til innhold

30.01. andre som venter på akkurat denne store dagen???

Anbefalte innlegg

Hei, det føles som ett langt år til.....er klar som ett egg til å bli kvitt magen kvalmen oppkast og ikke minst få føtter og hender i normal størrelse igjen....litt mye syting nå, men godt å få det ut.....:) Har begynt å kjenne mye nedentil, dvs føles ut som om lille knøttet er på vei ut hver gang jeg snur på meg i liggende stilling og fra liggende til oppreist stilling. Pakket kofferten i går og barnesenga står klar for Ullevål,,,nå gjenstår bare den store finalen:) vet ikke om jeg gruer meg mer enn det jeg gleder meg til å bli normal igjen....uansett ingen vei tilbake nå. Vår første baby og vi gleder oss til å hilse på lille gutten som er på vei. Riktig godt nyttår alle januarmammer 2009!

Fortsetter under...

hei hei:) ja det er flere enn deg:) har ikke termin før den 13, men vil ha han ut nå, klarer nesten ikke vente til han ligger i mine armer, blir en del klaging her også om dagen, hovne ben og armer,harde spark fra han i magen som begynner å bli sterk:P osv osv .vet heller ikke om jeg gruer eller gleder meg til fødselen jeg heller, er også min første. men ønsker deg også lykke til selv om hver dag er en evighet.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...