Gå til innhold

HURRA!! Fineste julegaven i år! =O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fire måneder med den gørrstygge frejkasputa, grugledet vi oss til timen på sykehuset! Ikke har hun hatt plass i noen bilstol, og nå var hun på god vei til å vokse ut av vogna også (Emmaljunga duo edge som er så bred faktisk). Vi har 15 mil og drøye to timers reisevei til sykehuset, så vi fikk tillatelse av barnelegen å kjøre dit i bilstol uten hofteputa.

På ultralyden sang jeg alle barnesanger jeg kan for henne med tårer i øynene. Redd hun ikke ville være bra ennå og fryktet strekk og gips og alt man kan tenke seg. Hehe... blir ikke videre optimistisk av å være sykepleier nei. Så viste seg at høyre hofte var kjempebra, mens den venstre var 100 % i grenseland. Vi måtte vente ytterligere en god stund før vi fikk komme på røntgen. Jeg fikk utdelt blyfrakk, og bildet ble tatt. Nå hadde jeg innstilt meg på at hofta ikke var bra.

For å gjøre en lang historie kort: Da vi kom ut av barneavdelingen, "kastet" vi jenta lykkelig opp i lufta... og puta i søpla! Det ble kjole på julaften, og hun er såååå glad i føttene sine.

Ønsker alle dere andre med HD-barn lykke til uansett hvor kort eller lang tid det tar å bli frisk. Og godt nyttår! =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...