Gå til innhold

Noen som har erfaring med Troll-dresser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyde. Gutten vår hadde sin første fra han begynte i bhg som ettåring, og den holdt i to sesonger. Ser nesten ikke brukt ut. Nå har han sin andre dress.

Kjøper de store så de holder to sesonger, de er veldig greie å knyte og stramme i livet.

Anbefales!!

Den er veldig bra! Vet mange foretrekker Reima til de minste, men jeg tror du trygt kan kjøpe Troll om du liker den best. Det med vårdress synes jeg ikke er et argument, da ungene egentlig ikke har bruk for det så mange dager i året.... Jakke og regnbukse fungerer også bra på våren.

Jeg er super fornøyd med trolldressen i hvertfall!

Forstår meg ikke helt på de som sier at man ikke trenger vår dress... vi har brukt dressen hele året nå i over fire år. eller ikke samme dress da:-) Men her blir ihvertfall dressen til og med brukt om sommeren. Vi liker å være ute i all slags vær og da er det godt å kunne dra på dressen bare. Skal vi på en fjelltur og det er fint og varmt har jeg nok ofte dressen med likevel. Er så greit om det skulle blåse opp eller det er gjørmete og vått... og dressen tar jo lite plass sammenrullet i sekken!

så ja jeg mener det er verd det! Og ulldressen har jeg også brukt alene. For eksempel i bil til og fra i barne hagen. eller når hun var liten da; i vognen.

Jeg mener ihvertfall den er verd hver en krone. man får virkelig tre dresser i en!

Skulle trodd jeg solgte de, men det gjør jeg ikke! Men i dag var jeg inne og bestillte en ny! Det er salg hos

http://www.kidsfashion.no/!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...