aragon Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Gutten vår er 1 år og har mellom 3-5 bæsjebleier i døgnet(mellom 07-19). Synes det er mange ift hva jeg hører andre har. Noen flere som har like mange? Kommer som regel like etter han har spist. Litt redd for at alt går litt fort gjennom systemet og at han ikke får tatt opp nok næringsstoffer og vitaminer. Han spiser veldig godt: 5-6brødskiver u/skorpe, 1/2 banan, endel druer og 1 middagsglass om dagen, om ikke mer.... Han er tynn og fryktelig aktiv.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Vi har aldri mindre enn 2, og vanligvis opptil 6. En eller to kommer i tillegg om natta. Barnet er halvannet år, og har melkeallergi som har gitt henne diare i lange perioder. Hvordan er konsistensen, hvis jeg kan spørre om det. Er de veldig bløte, kan det muligens være litt allergi eller noe, ellers er det nok bare slik han er.
anneli84 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 whaaat? haha. vi har en om dagen... hender en dag av og til at det er 2, men det er sjelden...
plutseligbolle Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Vi har ingen, for Snuppa vår går på potta. Men hun bæsjer fra en til tre ganger om dagen ca.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Vanligvis 1-2 om dagen, noen ganger 3. Har også en gutt som spiser mye.
aragon Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Er som regel veldig løst ja, men noen ganger litt hardere. Varierer litt. Skal på helsestasjonen til tirsdag, så får forhøre meg der.
Linchen Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Som oftest 2-4. I barnehagen sa de at det var helt normalt. Noen barn er sånn og andre sånn.
May-juli07+mai09 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 her er det vanlig med 1 maks 2 stk om dagen og vår sønn spiser MYE!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå