tonemor81 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er litt bekymra for om gutten min ikke får i seg nok. Han er mye mer interessert i fast føde enn puppen for tiden. Eneste gangene han har "tid" til puppen er på kveldene. Da koser han seg. Jeg tilbyr ham pupp ofte, men det er visst ikke så stas lenger. Har lest at hovednæringskilden det første året er melk, og at alt annet kommer i tillegg, men her er det mer melka som kommer i tillegg. Hvor ofte får barnet deres pupp/flaske? Er de interessert? Er dette en fase som går over, eller er det kjørt for ammingen?
mastermind Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Samme her, ammer morgen og kveld. Men ho hadde nok dia mer hadde ho fått. Her er det fire måltider. Skive til frokost med drikke til, så ammer jeg. Lunsj, middag og kvelds med drikke til, og ammer før ho skal i seng. Hun suger viss hun får tilbud eller på dag, men synest det er greit at hun lærer seg å drikke annen drikke, og spise annen mat. Hun legger bra på seg og er sunn og frisk. Men det skal sies at da jeg amma mer på dagen hade hun ikke tid alltid, så det ble veldig mye styr syns jeg. Grining fordi hun var sulten, spruten sto og mye stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå