Gå til innhold

emmaljunga vs simo.... noen meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på å kjøpe en av disse, men har ikke peiling på hvilken. noen med erfaringer eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vugge funksjonen på simo er mye mye bedre.

Skrevet

vuggefunksjonen på simo er i overkant, foretrekker emmaljunga : )

emmaljunga fåes med flere understell og i flere vektklasser.

jeg har hatt sportsunderstellet og har nå byttet til city cross, som er mye lettere og gjør all håndtering av vogna enklere. kvaliteten er den samme og baggenes innvendige mål nesten like. har seks mnd gml baby i citybag med odenwalderpose.

Skrevet

Jeg syns simo har helt (sjø)syk vuggefunksjon. Foretrekker Emmaljunga. Ville også gått for en citycross, den er kjempe fin. Tradisjonell samtidig som den er lett og har masse moderne funksjoner. Syns dette er den absolutt beste 4-hjulingen. Ville heller sett på Emmaljunga og Teutonia og droppet Simo.

Skrevet

jeg har emmaljunga, venninda mi har simo. det som er genialt med emmaljunga er jo at man kan vende håndtaket. trille begge veier liksom. og masse andre geniale funksjoner. men jeg synes det var liten plass i bagen jeg da. og under vogns for den del. der er simo bedre, større bag, og utrolig god plass under. men ville fortsatt valgt emmaljunga. ellos har en genial etterligning da. med samme funksjonene. nesten prikk lik emmaljunga.

Skrevet

Vi har vurdert simo kombi og emaljunga edge/mondial nøye.. Og har nå endt opp med Emmaljunga mondial. Både Emmaljunga og Simo kommer jo med forskjellige vogner og understell. Vanskelig å sammenligne om du ikke sier hvilken vogn du har valgt. Vi ønsket en robust vogn som kan trilles på skogsveier også, dermed 4 hjul, og lufthjul! Vi har valgt classic understell, noe som er mindre sammenslått enn Simo sine (bortsett fra det kompakte som visstnok har endel barnesykdommer foreløpig), og lettere. Størrelsen på bagen er 1 cm lengre i Simo tror jeg.

Jeg synes Emmaljunga hadde bedre demping, og flere ekstrafunksjoner enn Simo. Fordelen med simo er jo at den er kombi. Vi skal løse dette med å bruke voksipose med bæreplate tror vi. Begge vognene kan man få vendbart understell til..

Lykke til med vognvalg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...