Gå til innhold

hjelp!!!noen som er våken klokken 3 om natten med barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 7mnd gammel gutt som i det siste er lysvåken om natten. er så sliten,er det noen flere som har det sånn??? trenger hjelp og godt råd!!

Skrevet

Huff da ikke alltid like greit.

Kan han være litt småsyk?

Bare vil ha oppmerksomhet?

Sjekket om han trenger ny bleie eller noe mat?

Håper du får roet deg selv ned så du får lagt gutten din, man må selv være rolig ellers merker babyen det også.

Skrevet

hei,

nei, ikke sulten,bleier er nytt og syk bli han heller ikke. vet ikke hva jeg skal gjøre mer. han bare skravler og ler og har det gøy...men mitt på natten..

Skrevet

det er bra han ikke gråter og styrer da, du får prøve å bade han, kanskje han blir trøtt da?

Eller la han bare leke litt, selvom man egentlig ikke skal gjøre det..

Skrevet

hehe han endelig bli trøtt..må være fort å legge meg... :o)

takk for praten. kanskje snakkes i morgen..huff i dag senere..

Skrevet

jeg lar han leke en halvtime-time så når han begynner å sutre så bysser jeg han og da er han ofte stuptrøtt. Men det er utrolig plagsomt når det skjer midt på natten....

en gang våkna begge ungene, og det var stress....

Skrevet

Frøkna vår på 6,5 mnd har nylig startet med det samme. Gir henne mm, legger henne i sengen, putter i smokken og forsøker og ignorerende en syngende, jodlende babycall. Går som regel over etterhvert :o)

Skrevet

så der finns flere der ute som har samme problem? fint for deg at det går over etterhvert..grattis...her er det ikke snakk om hvis ingen kommer etter nen halvtime-time så begynner han å stor griner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...