Gå til innhold

Noen som husker tilbake til ca 80 tallet,en gammel film/serie?

Anbefalte innlegg

Tror den het garden of eden eller no sånt.husker jeg tok den opp på vhs å skrev i edens hage eller no sånt..tatt over for sikkert like mange år siden.den gikk på nrk,var den eneste kanalen vi hadde på den tiden,hehe.er usikker på om det var film eller en miniserie i få deler.husker hvertfall det handlet om en kvinne som liksom ble drept,bortsett fra at hun egentlig ikke døde.tok ansiktsoperasjoner å dro tilbake for å hevne seg eller no sånt.er vel kanskje fra 80 taller vil jeg tro.husker den var veldig skummel og ekkel.på den tiden hvertfall.hehe.noen som husker den?har prøvd å søke på nett men er jo helt umulig å finne..

Fortsetter under...

Ja, den husker jeg også!!! Hehe..Var veldig engasjert i den serien (kanskje fordi det ikke var så mye å velge i?)

Var det ikke noe med at hun flyktet fra mannen fordi han var voldelig osv. Så lette han etter henne?

Tror det var en slags serie. Det var ikke spillefilm tror jeg, Kanskje en miniserie? Var ikke mange deler, kanskje 2?

Annonse

Ja stemmer det nyseryllikberta:) nå husker jeg det også..tara ja..krokodille ja, å mannen hennes hehe.så arti at flere husker den..må søke på return to eden å se..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...