Gå til innhold

Dere med så bra vekttap - hvordan får dere det til ??? Jeg gikk ikke ned en dritt....

Anbefalte innlegg

Er bare her inne og titter - skal ikke slanke meg enda siden jeg er snart 7 mnd gravid.

Men jeg prøvde dette etter førstemann og holdt meg strengt til det som sto i boka, men gikk ikke ned noen gram en gang.

Helt ærlig - trente dere masse utenom også ?? Det er ingen som nevner det. Har en samboer som kan veldig mye om trening og vekter og tror at de store vekttapene kommer av både spisinga og aktivitet. Men til nå er det ingen som har bekreftet hvor mye aktivitet det har vært utenom kostholdet.

Jeg trenger sårt å gå ned i vekt etter fødselen siden jeg aldri gikk helt ned med førstemann og var da uansett ved startvekt ved graviditet 10 kg over idealvekt.....

Fortsetter under...

Er det ketolysekuren du har prøvd? Da er det rart du ikke gikk ned, for der forbrenner du selv om du ikke trener...

Jeg gikk på ketolysekuren i 8 uker og gikk ned 8 kg uten trening. Skulle trene, men det ble bare ikke sånn at jeg kom i gang..

Ja - kjøpte boken og hadde til og med egen profil inne på Ketolyse.no.

Var såååå motivert - men det forsvant når jeg sto på stedet hvil og leste om alle som gikk ned flere kilo på en uke....

Skjønner ikke hva jeg gjorde galt siden jeg fulgte opplegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...