Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han skal bare ha på den eller?? ikke noe annet under??

Og sitter de godt som regel??

og hvordan er de å få rene dersom han gjør i byxorna? Sikkert dumme spørsmål...men men

Tenkte å prøve på en tur i svømmehallen snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt spørsmål..det tenkte jeg ikke på..men regner med at de skal holde på alt for å si det sånn :-)

Skrevet

dytter jeg...ingen bademammaer her??

ellers virker det jo som halve Norge er på babysvømming :)

Skrevet

Regner med at du snakker om tøybleier nå, som jeg ikke har peiling på. Men vi var på babysvømming, og det gikk veldig fint med de bleiene. Ikke at han noensinne gjorde fra seg i de, men det hadde nok godt veldig fint :)

Han hadde heller ikke på seg noe annet enn bleien.

Skrevet

har ikke snøring på tøybleier selv jeg... bruker vanlige ellers.... men er vel ikke sånn at man skal ha en tøybleie inni badebuksa... eller??

Skrevet

Jeg har vært en del på svømming/ vanntilvenning med barn med spe.behov som det så fint heter, og de har kun denne badebuksa på seg, vet av erfaring (detaljer skal der få slippe...hehe...) at de holder på plass mer eller mindre alt!!

Men når du sier du har bestilt, er det da sånn litt hard i stoffet-boxershorts variant? Tror det er å vaske i maskinen på 40grader eller noe, men d er jeg litt usikker på for jeg bare skylte den godt ved uhell og sendte den hjem med barna.

De skal sitte relativt stramt/ godt, men ikke være ubehagelig for barnet da :D

Skrevet

er det badebleie....så så de litt løse ut på gullet vårt,og vi spurte om det samme da vi skulle på babysvømming.men de sa at de sjelden gjør på seg i vannet.,og om det skulle skje gjør ikke det noe.og så holder de nok på det.lettvindt,de er bare å rive av etterpå,så tar man den lille rett i tørr og deilig håndduk=)

kos dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...